-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Efektywna integracja systemów informatycznych w przedsiębiorstwie
"Współdzielenie zasobów w modelu: 2 + 2 = 5"
W dobie zaawansowanej gospodarki informacyjnej, pozyskanie czy posiadanie informacji nie jest już tak dużym problemem jak jej optymalne wykorzystanie i przetwarzania. W tym celu przedsiębiorstwa, korporacje i organizacje wdrażają coraz to nowsze, sprawniejsze, wyspecjalizowane systemy.
Dla wykorzystania pełnego potencjału danego systemu informatycznego warto zintegrować go z innymi, używanymi w firmie systemami i ich zasobami. Pozwala to na osiągnięcie pełni korzyści z wdrożenia nowego systemu oraz zwiększenie wartości biznesowej systemu już funkcjonującego.
W dzisiejszych czasach nie tylko największe firmy korzystają z wielu, wyspecjalizowanych w obsłudze konkretnej dziedziny aplikacji (systemy typu CRM, PIM, ERP, MRP, CMS, WMS, itd., itd.). Wpływa to na rosnące rozproszenie danych, co z kolei utrudnia ich efektywne przetwarzanie i analizowanie. Aby ułatwić pracę z tymi danymi, oferujemy usługę integracji aplikacji zarówno z innymi obecnie wykorzystywanymi w organizacji systemami i bazami danych, ale i z systemami zewnętrznymi - np. podwykonawców czy dostawców.
Integrowaliśmy rozwiązania IT między innymi dla:
Przykłady dobrych połączeń
- integracja (koordynacja) wielu procesów biznesowych za pomocą jednego systemu informatycznego
- integracja aplikacji pracujących na różnych platformach systemowych
- integracja właściwości, funkcjonalności oraz zgromadzonej wiedzy zawartych w wielu aplikacjach
- integracja zasobów wewnętrznych przedsiębiorstwa z otoczeniem (internet, ekstranet)
- integracja baz danych
Integrowaliśmy wdrażane przez nas rozwiązania między innymi z SAP, IFS, ORACLE, TecDoc, Vendo, Wapro, Trawers, Lotus Notes, SharePoint, Perdix, Hermes, Subiekt GT, Navireo ERP i innymi systemami i aplikacjami zewnętrznymi.
Jesteśmy w stanie połączyć dowolną liczbę systemów informatycznych, uzyskując efekt synergii. Nasze usługi obejmują również migrację danych pomiędzy aplikacjami.
Wsparcie Digital Workplace
Skuteczną metodą podnoszenia użyteczności Digital Worplace Twojej organizacji, jest integracja z innymi systemami, które posiadają już oczekiwane przez nas funkcje. Przykładami takich funkcji moga być:
- System obiegu e-faktur
Usprawniają cały obieg dokumentu finansowego, umożliwiają szybką edycję oraz zmianę statusu (zatwierdzony, odrzucony itp.), oraz pobieranie kluczowych danych, bez wychodzenia z biura.
- Zarządzanie umowami
Bez względu na rodzaj umowy, (sprzedażowa, usługowa, czy o zatrudnienie), warto mieć wszystkie tego typu dokumenty w jednym miejscu. Dodatkowo moduł usprawnia przepływ oraz samą organizację umów. Co więcej, dzięki wykorzystaniu mechanizmów LowCode jesteś w stanie samodzielnie modyfikować proces, a także szablony umów, jeśli w narzędziu został wbudowany ich generator.
- Baza pracowników (rozwiązanie raczej typowo wewnętrzne)
Zawiera dane dotyczące wszystkich zatrudnionych. Informacje najczęściej dotyczą obejmowanego stanowiska, imienia i nazwiska, danych kontaktowych (możliwość dodania kolejnych opcji).
- Urlopy i zastępstwa
Narzędzie służące do zarządzania nieobecnościami. Oprócz organizacji dokumentacji i wniosków, główną jego zaletą jest terminarz, przedstawiający zaplanowane w całej organizacji urlopy. Ma to znaczenie w szczególności, gdy poszczególne stanowiska (osoby) są od siebie zależne. Aplikacja taka może wspierać również zarządzanie zastępstwami i automatyzować okresowe przełączanie zadań na osoby zastępujące osobę nieobecną.
Możliwości jest znacznie więcej, a ogranicza nas jedynie wyobraźnia i zasadność biznesowa realizacji danego połączenia.
Integracje w eCommerce
Sklepy internetowe są platformami IT, które mogą osiągnąć pełnię swojego potencjału dzięki integracji ich z zewnętrznymi systemiami. Takie połączenie z usługami czy serwisami zewnętrznych dostawców i pozostałych przedstawicieli ścieżki zakupowej znacznie podnosi funkcjonalność sklepu internetowego i wpływa na zadowolenie i lojalność dobrze poinformowanych Klientów.
Systemy, z którymi łączymy e-commerce dobieramy w zależności od potrzeb Twojego Biznesu, ale i oczekiwań Klientów docelowych.
Integracje takie mogą np. automatyzować niektóre zadania pracowników obsługujących sklep, dzięki czemu oszczędzają ich czas i zmniejszają koszty. Podnoszą też jakość obsługi klienta, a tym samym wpływają na budowę wizerunku zarówno samego sklepu jak i Twojej firmy. Automatyczna synchronizacja danych zmniejsza także ryzyko wystąpienia błędów i pomyłek.
Najczęściej integrowane kategorie systemów:
- produktowe - integracje z katalogiem informacji o asortymencie sklepu (PIM), jego atrybutami czy polityką cenową
- logistyczne - integracje systemem obsługi płatności, zakupów ratalnych oraz dostawcami i kurierami
- magazynowe - integracja z systemami obsługującymi magazyn / bazą produktową lub bazami dostwców w modelu dropshipping
- komunikacyjne - wspierają kontakt z kupującymi np. zakresie aktualnego statusu zamówienia
- biznesowe - z systemami typu CRM, bazą kontrahentów
- wsparcia sprzedaży - automatyzacja współpracy np. z marketplace, portalami aukcyjnymi, czy porównywarkami cenowymi itp.
- marketingowe - wspierają najczęściej zadania marketing automation
Zaufany partner w IT
Dobre oceny i liczne rekomendacje naszych Klientów to jeden z głównych powodów, dla których zostaliśmy określeni przez Clutch jako Top Custom Software Developer w obszarze eCommerce w Polsce.
Klienci cenią nasze kompleksowe podejście do realizacji projektów i nierozerwalnie połączone z nim doradztwo biznesowe. Nasze doświadczenie, zdobywane przez blisko 20 lata, pozwala nam budować rozwiązania IT jeszcze lepiej realizujące stawiane przed nimi cele.
Analiza potrzeb
Chcemy być wartościowym partnerem biznesowym dla naszych Klientów, dlatego w pierwszej kolejności jesteśmy doradcami.
Każdy projekt rozpoczynamy od diagnozy problemów oraz analizy potrzeb i celów, które Klient chce osiągnąć. Analizujemy także systemy, z którymi mielibyśmy się integrować oraz stan wykorzystywanych aktualnie w przedsiębiorstwie rozwiązań IT. By lepiej poznać specyfikę problemu staramy się zbyt często zadawać pytanie "Dlaczego?".
Posiadając tak szczegółową wiedzę jesteśmy w stanie przedstawić diagnozę i dobrać takie narzędzia, które przyniosą Twojej firmie największe korzyści. W całym tym procesie pamiętamy, że wszystkie nasze rekomendacje muszą dawać Klientowi wymierne uzasadnienie biznesowe.