Pobierz bezpłatny poradnikJak efektywnie wdrożyć system klasy PIM

Aplikacja klasy CRM do zarządzania portfelem Klientów

thyssenkrupp Materials Poland S.A. jest spółką należącą do niemieckiego koncernu thyssenkrupp, zatrudniającego około 200 tys. pracowników w przeszło 670 filiach na całym świecie. W Polsce firma jest wiodącym dystrybutorem wyrobów ze stali węglowej, nierdzewnej, metali niezależnych i tworzyw sztucznych.

Zadania i cele

Dla thyssenkrupp Materials Poland zaprojektowaliśmy aplikację klasy CRM będącą wparciem pracy pionu handlowego.

Umożliwia ona m.in. wygodny dostęp do danych sprzedażowych, czy planowania i rozliczania spotkań z kontrahentami. Narzędzie pozwala także na szybsze i trafniejsze podejmowanie decyzji przez przedstawicieli handlowych na podstawie danych wskaźnikowych. Zgodnie z celami biznesowymi firmy, system jest kluczowym elementem procesu podnoszenia jakości pracy związanej z kontrahentami i usprawniania procesów firmowych.

Główne funkcjonalności SZPiK:

  • CRM – klienci,
  • Raporty,
  • WIKI,
  • Wskaźniki informacyjne o klientach (wykresy obrazujące dane Klienta),
  • Kalendarz,
  • Planowanie wizyt u klientów,
  • Przypomnienia,
  • Rozbudowana poczta wewnętrzna,
  • Planowanie działań strategicznych na kliencie.

Aplikacja została zaprojektowana zgodnie ze standardami RWD, dzięki czemu układ strony dopasowuje się automatycznie do okna urządzenia, na którym jest oglądany. Dodatkowo rozszerzona została o angielską wersję językową oraz zintegrowana z innymi systemami używanymi przez Klienta, m.in. Fast-Profit, BI, Active Directory oraz Outlook 2010.

Główne korzyści dla Klienta
  • Optymalizacja procesów biznesowych,
  • poprawa pracy przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania kontrahentami,
  • zbieranie i udostępnienie informacji o współpracy z klientem,
  • ograniczenie kosztów administracyjnych,
  • wzrost sprzedaży,
  • monitorowanie pracy handlowców.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas