
-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Narzędzia PIM
- Platformy sprzedażowe B2B
- SmartPrice
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt

SmartPrice - maksimum zysków
Pierwsze na rynku narzędzie do dynamicznego
ustalania cen, które może absolutnie wszystko.
Pricing to podstawa w e-commerce
Twoja cena jest za wysoka? Nie sprzedasz. Za niska? Nie zarobisz.
Dlaczego SmartPrice?
Analizy pokazały, że nasi klienci często korzystają z osobnych rozwiązań do monitoringu cen konkurencji, ustalania wysokości cen (w tym promocji i marż) oraz zarządzania dostępnością magazynową.
W takich warunkach zarządzanie ofertą cenową jest utrudnione i może oznaczać niższą marżę, szczególnie w przypadku e-commerce omnichannel.
Właśnie dlatego opracowaliśmy SmartPrice – autorski system, który centralizuje dane i pozwala elastycznie ustalać reguły cenowe. Stanowi centrum, które harmonijnie łączy informacje o produktach, cenach i stanach magazynowych i rozsyła je pomiędzy systemami ERP a różnymi kanałami sprzedaży. Dzięki SmartPrice będziesz w jednym miejscu ustalać zróżnicowanie cenowe (promocje, rabaty, marże) dla różnych kanałów, uwzględniając dowolne zmienne, np. przedziały czasowe.









Repricing to potęga
Ale tylko na własnych zasadach.
Koniec z ograniczeniami narzucanymi przez gotowe rozwiązania

Jak działa SmartPrice?
Wszystko zaczyna się od bieżącego monitoringu cen konkurencji. SmartPrice pobiera aktualne ceny z rynku dzięki integracji z zewnętrznym systemem (np.LivePrice). Następny krok to repricing, ale w zupełnie nowym wymiarze. Wartości zostają przetworzone za pomocą algorytmów AI, uwzględniających marżę, dostępność czy okresowe promocje.
Gdzie jest różnica? SmartPrice daje Ci możliwość pełnej customizacji w zakresie repricingu. Możesz wykorzystać dodatkowe źródła danych i implementować dowolne scenariusze i automatyzacje cen. W SmartPrice zasilasz swój e-commerce algorytmami, do których nigdy nie będzie miała dostępu Twoja konkurencja. Algorytmy cenowe na wyłączność to krok milowy w zakresie zarządzania strategią cenową.
Sam monitoring cen konkurencji to już za mało
SmartPrice to zaawansowany system, który wesprze filary Twojej strategii cenowej
Integruj systemy sprzedaży i wygrywaj w omnichannel









zwiększysz swoje zyski dzięki SmartPrice
Realizacje SmartPrice
Nasze realizacje

Lotto
Najpopularniejszy serwis www, który odwiedza miesięcznie 12 mln użytkowników.

Black Red White
Kompleksowy e-commerce w technologii PWA dla lidera w branży meblarskiej.

GT Group Tomaszek
Wdrożone rozwiązanie SmartPrice okazało się skutecznym narzędziem wspierającym monitorowanie i zarządzanie cenami.
Twoje ceny, Twoje magazyny, Twoje zasady
Poznaj wybrane funkcjonalności systemu SmartPrice i korzystaj z dedykowanych funkcji na życzenie
W zakresie integracji systemów sprzedaży
- Automatyczna synchronizacja cen i stanów magazynowych między SmartPrice a innymi systemami (np. Baselinker, Allegro, dowolny inny system e-commerce)
- Automatyczna dezaktywacja / aktywacja aukcji na Allegro z uwzględnieniem stanów magazynowych
- Pobieranie zamówień z systemów OMS (np. Baselinkera)


W zakresie automatyzacji procesów sprzedażowych
- Grupowa obsługa reguł kalkulacji cen i możliwość masowych importów cen
- Mechanizm automatycznego kontrolowania cen (zabezpiecza przed sprzedażą poniżej kosztów zakupu)
- Opcja przypisywania czynników kosztotwórczych per produkt (np. koszt pakowania, prowizja)
- Możliwość uwzględnienia kosztów transportu przy kalkulacji cen w różnych kanałach sprzedaży
- Łatwa konfiguracja zarządzania promocjami i automatyczne kontrolowanie cen
W zakresie obsługi magazynu
- Automatyczne składanie zamówień produktów o wysokiej rotacji (minimalizowanie kosztów przetwarzania)
- Synchronizacja z hurtowniami, w tym bieżąca analiza stanów magazynowych na podstawie danych od dostawców
- Możliwość obsługi magazynów zewnętrznych (dropshipping)

SmartPrice – najczęściej zadawane pytania
-
Co to jest SmartPrice?
SmartPrice to pierwsze na rynku narzędzie do dynamicznego ustalania cen, które centralizuje zarządzanie polityką cenową i magazynową w jednym miejscu. Umożliwia automatyczną synchronizację cen i stanów magazynowych, optymalizację marż oraz inteligentne dostosowywanie strategii cenowej w zależności od warunków rynkowych.
-
Czym różni się SmartPrice od innych systemów do dynamicznego obliczania cen dostępnych na rynku?
Większość dostępnych systemów pricingowych oferuje podstawowy monitoring cen i prosty repricing, bazujący na gotowych regułach, do których dostęp ma również konkurencja. SmartPrice idzie o krok dalej – umożliwia pełną customizację strategii cenowej, wykorzystanie autorskich algorytmów AI i integrację z różnymi źródłami danych. Dodatkowo centralizuje całą politykę cenową, eliminując konieczność korzystania z wielu rozwiązań do zarządzania cenami, magazynami i zamówieniami.
-
W jaki sposób SmartPrice ułatwia zarządzanie polityką cenową?
SmartPrice pozwala:
- utrzymywać konkurencyjne ceny, jednocześnie dbając o marżowość,
- automatycznie dostosowywać ceny na podstawie kosztów zakupu, dostępności produktów i działań konkurencji,
- synchronizować ceny we wszystkich kanałach sprzedaży w czasie rzeczywistym,
- zarządzać cenami w sposób elastyczny, uwzględniając różne strategie rabatowe, promocje oraz czynniki kosztotwórcze (np. koszty transportu),
- automatycznie składać zamówienia na produkty o wysokiej rotacji, minimalizując koszty magazynowania.
-
Z czym można zintegrować SmartPrice?
SmartPrice obsługuje szeroki zakres integracji, m.in. z:
- platformami sprzedażowymi i marketplace’ami (Allegro, Empik, Erli),
- systemami zarządzania sprzedażą i magazynami (BaseLinker, Pimcore, Navireo, SellPander),
- systemami do monitorowania cen (LivePrice),
- systemami e-commerce (np. Edito, dowolne inne platformy B2B i B2C),
- systemami OMS do zarządzania zamówieniami.
Klienci o nas

Damian Sobaszek
E-commerce Manager GT GROUP Tomaszek sp. z o.o.
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Ideo Sp. z o.o. i jej efektów. (…) Oferta Ideo spełnia wszystkie nasze wymagania dotyczące stabilności działania, terminowości, dobrego kontaktu i wsparcia technicznego.

Maciej Kowalewski
Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.

Ewa Usowicz
Dyrektor Działu Serwisów Informacyjnych Wolters Kluwer Sp. z o.o.
Solidny produkt, profesjonalna obsługa oraz kompetentne wsparcie technologiczne to cechy współpracy z Ideo Sp. z o.o. Klasa zespołu projektowego widoczna jest także w doradztwie merytorycznym.

Mariusz Nowak
E-commerce and Omnichannel Strategy Director w Black Red White S.A.
Ideo Software House jest partnerem, który doskonale zna i odpowiada na potrzeby współczesnego rynku e-commerce. (..) W dotychczasowej współpracy cenimy sobie duże zaangażowanie, kreatywne podejście oraz elastyczną ofertę odpowiadającą potrzebom specyfiki firmy i branży meblarskiej.

Sonia Kondratowicz
Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednocześnie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.

Andrzej Jackiewicz
Managing Director Europe&Middle East Costa Coffee
Z całą pewnością polecamy firmę Ideo, jako rzetelnego kontrahenta. Oferuje nowoczesne rozwiązania, przy jednoczesnym sprawnym dostosowywaniu ich do indywidualnych potrzeb.

Piotr Wrześniewski
CEO & Founder, Prezes Zarządu iParts Sp. z o.o.
Terminowość, fachowość oraz rzetelność to cechy, którymi można scharakteryzować pracowników w tej firmie.