-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Platformy ekstranetowe i współpraca z partnerami
"Kompleksowe wsparcie procesów biznesowych i komunikacyjnych."
Platforma ekstranetowa dostępna jest dla jej użytkowników z poziomu przeglądarki. Jest to wygodne rozwiązanie dla firm, których działalność opiera się na współpracy z partnerami, klientami i zewnętrznymi oddziałami. Usprawnia i przyspiesza kontakt, podnosząc efektywność współpracy.
Ekstranet wyposażony jest w zestaw praktycznych narzędzi, które wspierają procesy informacyjne, organizacyjne, komunikacyjne, a przede wszystkim biznesowe. Platforma z łatwością integruje się z istniejącymi już w firmie systemami.
System ekstranetowy oferuje wiele praktycznych funkcji, które ułatwiają współpracę firm z kontrahentami, partnerami biznesowymi (B2B), a nawet obsługę klientów indywidualnych (B2C). Za pomocą systemu otrzymują dostęp do dokumentów, informacji i różnych kluczowych procesów biznesowych, co znacząco usprawnia współpracę oraz wpływa na wzrost efektywności pracy.
Nasze platformy wspierają codzienną pracę m.in.:
Platforma ekstranetowa
Ekstranety wdrażamy w oparciu o autorski framework, jednak do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie. Każdy wdrożony system jest w pełni dostosowany do potrzeb i wymagań organizacji, w której ma optymalizować pracę.
Aplikacja extranetowa stanowi wspólną płaszczyznę dla pracowników firmy oraz jej partnerów biznesowych. Najczęściej znajdziemy w niej różnego rodzaju dokumenty, raporty, materiały np. marketingowe oraz możemy dzielić się informacjami, danymi i efektami pracy.
Z drugiej strony może być cyfrowym miejscem spotkań z klientami, które służy do ich kompleksowej obsługi, jak również realizuje cele komunikacyjne i informacyjne.
Specyfiką systemów ekstranetowych jest ich szerokie zastosowanie i realizowanie celów dostosowanych do specyfiki organizacji. Są to de facto platformy dedykowane, które każdorazowo są dostosowywane do potrzeb i oczekiwań danego wdrożenia.
Dla naszych Klientów przygotowaliśmy szeroki wachlarz modułów funkcjonalnych, które (jako ich autorzy) możemy w pełni dopasować do charakteru działalności Twojego biznesu. Tworzymy także dedykowane rozwiązania, w pełni wpisujące się w procesy biznesowe danej firmy.
Korzyści z wdrożenia ekstranetu
Platforma extranetowa łączy w sobie wiele funkcjonalnych narzędzi przydatnych zarówno dla firmy, jak i współpracujących z nią podmiotów. Jest przede wszystkim wygodnym kanałem komunikacji dla obu stron i miejscem z szybkim dostępem do zawsze aktualnych informacji i dokumentów.
Ekstranet dla firmy
" ... zaangażowanie 9 000 pracowników wzrosło 2,5-krotnie. Każdy zyskał 15 minut tygodniowo" |
Provident Polska S.A. |
- oszczędność czasu dzięki automatyzacji większości zadań
- usprawnienie współpracy i mechanizmów biznesowych
- profesjonalny wizerunek firmy
- szybka i wygodna komunikacja
- większa efektywność pracy
- monitoring procesów biznesowych
- sprawny obieg informacji
- dostęp do raportów i podsumowań działań
- większa kontrola przepływu finansów
- budowa profesjonalnych relacji biznesowych
Funkcje extranetu
Platforma extranetowa ma w sobie ogromny potencjał, który wynika między innymi z indywidualnego projektowania i dobierania modułów oraz funkcji do własnych potrzeb. Możemy jednak wyróżnić kilka obszarów, w których ekstranet znajdzie szczególne zastosowanie, a są to m.in.:
- e-commerce – zarówno w B2B do współpracy z partnerami, jak i w B2C do obsługi klientów. Integracja ekstranetu z CRM, tworzenie bazy klientów lub kontrahentów, monitoring i historia zamówień, statystyki i raporty oraz wiele więcej.
- edukacja – np. dostęp do materiałów, uprawnienia i role, harmonogram zajęć, aktualności, komunikator wewnętrzny, postępy w nauce.
- branża szkoleniowa – zapisy na szkolenia, indywidualne profile, dostęp do materiałów i aktualności, harmonogram zajęć i płatności, raporty.
- działalność usługowa i doradcza – obsługa procesów, wymiana informacji, plików i dokumentów, harmonogramy, itp.
- firmy wielooddziałowe – wspólna przestrzeń dla pracowników znajdujących się poza główną siecią firmową. Dostęp do dokumentacji, aktualności, realizacja spraw pracowniczych (np. urlopy, delegacje), baza pracowników, kalendarz, wiedza firmowa i wiele więcej.
Napisz do nas. Wspólnie dobierzemy rozwiązanie optymalne dla Twoich potrzeb.
W zdefiniowaniu oczekiwanych funkcji i możliwości extranetu może pomóc analiza przykładowych modułów funkcjonalnych ekstranetu. Klient może wybrać funkcje z już istniejących lub zamówić realizację modułu dedykowanego.
Ekstranet na miarę potrzeb
Ekstranet ma szerokie zastosowanie oraz oferuje wiele możliwości, które sprawdzą się tak naprawdę w każdej branży, której specyfika wymaga podjęcia zewnętrznej współpracy. W takim przypadku zapewniają między innymi sprawny obieg informacji i szybką komunikację.
Prawidłowe wdrożenie platformy extranetowej to znaczący krok w rozwoju firmy. Profesjonalne narzędzia, którymi się posługuje i które udostępnia swoim partnerom, przyspieszają i ułatwiają współpracę oraz kreują pozytywny wizerunek firmy i wzmacniają jej pozycję na rynku.
Projektowanie systemu ekstranetowego nie jest łatwym procesem, dlatego firmy, które decydują się na wdrożenie ekstranetu powinny dokładnie przeanalizować i zaplanować cały ten proces. Dzięki temu można uniknąć niepotrzebnych błędów i znacznie szybciej osiągnąć założone cele.
Dlaczego warto dobrze poznać swój system jeszcze przed jego wdrożeniem? Zapraszamy do lektury artykułu: Analiza przedwdrożeniowa, a powodzenie projektu
- Analiza potrzeb to kluczowy etap w przypadku tego typu projektów. Dogłębne rozpoznanie rzeczywistych potrzeb i oczekiwań Klienta, a także poznanie procesów występujących w przedsiębiorstwie decydują o jakości i sukcesie całego projektu.
- Projekt funkcjonalny systemu powstaje na bazie naszego doświadczenia, zebranych podczas analizy informacji oraz bieżących ustaleń z Klientem. Dokument taki pozwala na płynne przejście do fazy realizacji.
- Wdrożenie, testy, uruchomienie. Finalny projekt realizowany jest na bazie dokumentacji. Powstaje w środowisku umożliwiającym śledzenie prac przez Klienta. Po zakończeniu części wdrożeniowej następują testy systemu. Kolejnym krokiem jest uruchomienie i udostępnienie użytkownikom końcowym.
Wdrażamy również skuteczne intranety
Platformy intranetowe i ekstranetowe opierają się na podobnym mechanizmie i realizują pokrewne cele. Z intranetu jednak zwyczajowo korzystają tylko pracownicy, gdyż funkcjonuje on jako sieć prywatna w obrębie danej firmy.
Napisaliśmy książkę Intranet: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji. Jest to bogata baza wiedzy w obszarze projektowania i wykorzystania intranetów, która może stanowić inspirację również w trakcie prac nad firmowym ekstranetem.
Nasi eksperci i praktycy zgromadzili w niej merytoryczną wiedzę popartą badaniami i przykładami wdrożeń. Książka powstała we współpracy Ideo i Akademii Leona Koźmińskiego. Autorami są: Urszula Kandefer, ekspert ds. systemów komunikacji wewnętrznej, Ideo oraz Grzegorz Mazurek, profesor Akademii Leona Koźmińskiego.
Obserwując zainteresowanie jakim cieszyła się książka, przygotowaliśmy poradnik, który dostępny jest bezpłatnie na stronie: wiedza.ideo.pl/intranet-komunikacja-wewnetrza. Polecają go Ośrodek dialogu i analiz ThinkTank oraz Maja Biernacka, autorka bloga "Komunikacja wewnętrzna od kuchni".