-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Intranet - przykładowe moduły funkcjonalne
Jakie funkcje intranetu powinny znaleźć się w rozwiązaniu dla Twojej firmy? Z nami to proste – dokładnie takie, jakich potrzebuje Twój zespół. Każdą z funkcji Ideo Intranet dostosujemy do oczekiwań Twojego biznesu lub stworzymy dedykowaną funkcjonalność. Sprawdź moduły, o które najczęściej pytają nas klienci.
- 500 067 462
Najważniejsze funkcje intranetu dla firm
Intranet to centralna przestrzeń informacji i komunikacji w firmie. Dobór i specyfika rozwiązania wpływa na to, w jakim stopniu zwiększy się efektywność firmy i jak intranet usprawni codzienne wykonywanie obowiązków.
Trafnie dobrane i odpowiednio spersonalizowane funkcje intranetu pozwolą Twoim pracownikom lepiej się komunikować i szybciej docierać do ważnych informacji, a w efekcie pracować wydajniej.
W Ideo Intranet możesz wybierać spośród wielu modułów. Nie wiesz, na jakie konkretne funkcje intranetu postawić? Zostaw to nam. Powiedz nam, jak pracuje Twój zespół, a my dobierzemy i odpowiednio dopasujemy każdy z modułów.
Funkcje intranetu – moduły podstawowe
- Artykuły
Publikuj w intranecie artykuły, w których będziesz dzielić się ważnymi informacjami z całym zespołem. Ta funkcja intranetu pozwala wygodnie tworzyć i zarządzać treściami.
- Książka adresowa (Baza pracowników)
Zgromadź w jednym miejscu dane kontaktowe wszystkich pracowników (m.in. imię, nazwisko, stanowisko, informacje o przełożonym oraz składzie zespołu, numer telefonu, e-mail, kilka słów o sobie). Dzięki temu usprawnisz komunikację wewnątrz firmy.
- Baza dokumentów
Stwórz repozytorium do przechowywania i udostępniania ważnych dokumentów. Z tym modułem uporządkujesz firmową dokumentację i zagwarantujesz zespołowi łatwy dostęp do potrzebnych materiałów, również podczas pracy zdalnej.
- Wyszukiwarka pełnotekstowa
Oszczędzaj czas dzięki szybkiemu wyszukiwaniu potrzebnych informacji znajdujących się na platformie intranetowej. Ta funkcja intranetu obejmuje sortowanie po trafności lub dacie publikacji.
- Kalendarz wydarzeń
Szybko informuj pracowników o zbliżających się wydarzeniach, tj. święta, spotkania integracyjne czy szkolenia. Intranet pozwoli Ci prezentować informacje w wygodnej formie kalendarza.
- Rezerwacja zasobów
Usprawnij komunikację dotyczącą rezerwacji sal konferencyjnych, sprzętu lub pojazdów służbowych. Ten moduł intranetu zawiera widok kalendarza z podziałem godzinowym i listę zasobów definiowaną przez administratora.
- Tablica ogłoszeń
Stwórz przestrzeń do publikacji firmowych ogłoszeń. Dzięki tej funkcjonalności intranetu każdy pracownik może dodać swoje ogłoszenie i przyporządkować je do odpowiedniej kategorii.
- Rekrutacje wewnętrzne
Informuj pracowników o procesach rekrutacyjnych wewnątrz firmy i wspieraj ich rozwój kariery zawodowej. Moduł zawiera wbudowaną wyszukiwarkę, co ułatwia dostęp do informacji, a także możliwość automatycznego importu ofert z systemu ATS.
- Formularze dynamiczne
Pozwól zespołowi w wygodny sposób zgłaszać wnioski, zapisywać się na firmowe eventy, raportować usterki czy wyrażać opinię w ankietach. Intranet umożliwia tworzenie dynamicznych formularzy do wykorzystania w dowolnym celu.
- Katalog linków
Stwórz przydatną bazę linków do ważnych zasobów, systemów i stron internetowych, z których Twój zespół korzysta podczas codziennej pracy. Dodatkowo każdy pracownik może utworzyć własny zbiór przydatnych linków.
- Tagi
Zadbaj o uporządkowanie materiałów firmowych w intranecie za pomocą pogrupowania ich w kategorie. Możliwość dodania tagów do większości treści umieszczanych w intranecie ułatwi wyszukiwanie informacji.
- Galeria zdjęć
Dziel się z pracownikami zdjęciami z wydarzeń firmowych (spotkań, imprez integracyjnych, wspólnych wyjazdów). Moduł umożliwia dodawanie galerii przez użytkowników z opcją moderacji przez administratora.
- Komentarze i lajki
Daj pracownikom możliwość komentowania i reagowania na treści publikowane w intranecie. Dzięki tej funkcjonalności intranet stanie się miejscem wymiany opinii i będzie wspierać interakcje w zespole.
Funkcje intranetu – moduły uzupełniające
- Newsletter
Twórz i wysyłaj biuletyn firmowy prosto na skrzynki mailowe swoich pracowników. Dzięki temu modułowi intranetu będziesz mieć pewność, że nie pominą najważniejszych ogłoszeń firmowych.
- Statystyki
Śledź najważniejsze wskaźniki, np. najczęściej odwiedzane strony i działania użytkowników w intranecie. Dzięki temu będziesz wiedzieć, jakie firmowe informacje cieszą się największym zainteresowaniem.
- Prezentacja struktury organizacyjnej
Przedstaw strukturę firmy, w tym mapę budynków, co ułatwi pracownikom poznanie hierarchii w organizacji, szczególnie przy rozbudowanej strukturze i licznym zespole. Dane mogą być wprowadzone ręcznie lub importowane z innych systemów funkcjonujących w organizacji.
- Wiki (baza wiedzy)
Stwórz w intranecie centralną bazę wiedzy, w ramach której pracownicy będą mogli tworzyć, edytować i udostępniać artykuły na tematy związane z działalnością firmy.
- Forum/grupy dyskusyjne
Zadbaj o przestrzeń do wymiany opinii, pomysłów oraz budowania firmowej społeczności. Moduł umożliwi użytkownikom dodawanie wpisów w poszczególnych wątkach tematycznych.
- Komunikator
Przyspiesz codzienne realizowanie zadań dzięki narzędziu do natychmiastowej komunikacji pomiędzy pracownikami. Moduł umożliwi wysyłanie wiadomości w czasie rzeczywistym.
- Moduł grywalizacyjny
Wprowadź elementy gry, które zwiększą zaangażowanie użytkowników w korzystanie z intranetu. Punkty, rankingi i nagrody będą motywować zespół do aktywności w intranecie oraz osiągania kolejnych celów.
- Nieobecności (urlop, praca zdalna)
Pozwól pracownikom zgłaszać nieobecności za pomocą formularza oraz zapoznać się z najbliższymi nieobecnościami całego zespołu, co ułatwi komunikację i planowanie pracy. Jeśli ewidencjonujesz nieobecności w innym systemie, zajmiemy się niezbędną integracją z systemem intranetowym.
- Rejestr umów
Stwórz w intranetowej bazie dokumentów podręczny rejestr umów i umożliwiaj pracownikom wygodny wgląd do ważnych dokumentów – z dowolnego miejsca i o każdej porze, nawet podczas pracy zdalnej czy w delegacji.
- Onboarding
Ułatw nowym pracownikom wdrożenie się w działanie firmy. Ta funkcja intranetu pozwoli Ci stworzyć checklistę, na której pracownik znajdzie wykaz najważniejszych informacji oraz wskazówki, co, gdzie i jak załatwić.
100 pytań do... Checklista przed wdrożeniem Intranetu
By ułatwić Ci zaplanowanie kształtu Twojej platformy intranetowej / digital workplace przygotowaliśmy zestaw pytań, które mogą stanowić wstęp do analizy przedwdrożeniowej.
Lista ta usprawni planowanie budowy lub rozbudowy intranetu w Twojej organizacji. Naszym celem było zwrócenie uwagi na aspekty nieoczywiste, które często w tego typu analizach są pomijane.