-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
PIM – efektywny sposób na zarządzanie rozbudowaną bazą produktów
Nasz poradnik stanowi kompendium wiedzy na temat wdrożenia PIM – narzędzia wspierającego zarządzanie informacją produktową w organizacji.
Badania pokazują, że z roku na rok zwiększa się częstotliwość dokonywania zakupów online. Nowa rzeczywistość stoi pod znakiem cyfryzacji i technologii, co jest zarówno szansą, jak i ogromnym wyzwaniem dla branży e-commerce.
Z drugiej strony, dla sprzedawców, zwroty (często wynikające z niepoprawnej lub niewystarczająco szczegółowej informacji o produktach) stały się elementem biznesowym, który bezpośrednio oddziałuje na lojalność konsumentów oraz rentowność prowadzonego biznesu.
W odpowiedzi na te wyzwania przygotowaliśmy poradnik, który stanowi kompleksowe przygotowanie do prawidłowego wdrożenia systemu klasy PIM zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej.
PIM, czyli Product Information Management to właściwe narzędzie do zarządzania rozbudowaną bazą produktową.
PIM nie tylko porządkuje i magazynuje dane w przedsiębiorstwie, ale również pozwala na zaawansowaną edycję treści tekstowych oraz graficznych, przez co informacje produktowe są spójne w każdym kanale sprzedaży. PIM ułatwia przedstawianie prawidłowych informacji produktowych niezależnie od etapu procesu zakupowego.
Takie systemy ograniczają liczbę ludzkich błędów dzięki procesom skupiającym się na walidacji oraz śledzeniu niekompletnych opisów produktów. To platforma usprawniająca codzienną pracę nie tylko sprzedawców w branży e-commerce, ale również producentów i dystrybutorów.
Czego dowiesz się z naszego poradnika?
- Jak PIM odpowiada na potrzeby branży e-commerce?
- Co zyskasz wprowadzając PIM do swojego biznesu?
- Jak PIM usystematyzuje działania marketingowe w Twoim sklepie internetowym?
- W jaki sposób PIM usprawnia pracę producentów i dystrybutorów?
- Jak przygotować się do wdrożenia PIM – analiza przedwdrożeniowa
- Jak skutecznie wdrożyć PIM w Twojej firmie – krok po kroku
- Który PIM będzie dla Ciebie najlepszy i dlaczego?
Zachęcamy do poszerzania wiedzy na temat narzędzia PIM z naszym najnowszym e-bookiem.