-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Programy partnerskie
"Skuteczne podniesienie poziomu sprzedaży i zasięgu oddziaływania oferty Twojej firmy."
Jesteśmy w stanie dostarczyć aplikację internetową przygotowaną do obsługi praktycznie każdego rodzaju programu partnerskiego. Dososowujemy jego charakterystykę, model biznesowy i parametry do potrzeb danego klienta i specyfiki branży, w której funkcjonuje. Pozwala to firmie organizującej program partnerski skupić się na pozyskiwaniu i wsparciu partnerów, którzy promują jej produkty wykorzystując do tego zasoby własne.
Programy partnerskie, zwane również afiliacyjnymi, to systemy bezpośrednio wspierające sprzedaż i dające możliwość zwiększenia zasięgu działań promocyjno-sprzedażowych. Pozwalają porządkować kanały dystrybucji, systemy rabatowe, ograniczają rolę ceny i tworzą silną barierę wejścia dla konkurencji.
Dzięki wykorzystaniu rozbudowanej platformy do zarządzania programem partnerskim organizator może skupić się na pozyskiwaniu i wsparciu partnerów. Mogą być nimi np. dystrybutorzy, zadowoleni klienci, a nawet zwykli internauci, którzy chcą polecać dany produkt zyskując dodatkowe źródło dochodów.
Taka współraca daje firmie możliwość dotarcia do znacznie szerszego grona potencjalnych klientów przy jednocześnie obniżonym koszcie marketingu. W zdecydowanej większości programy partnerskie oparte są o system prowizyjny.
Korzyści dla organizatora
- zmniejszenie kosztów związanych z promocją
- zwiększenie zasięgu promocji dzięki wykorzystaniu potencjału partnerów
- oprogramowanie umożliwia zautomatyzowaną obsługę partnerów, kontakt z nimi, dystrybucję materiałów, rozliczanie prowizji, itd.
- kreacja i dostarczanie materiałów marketingowych partnerom ułatwia sterowanie wizerunkiem marki
- rozliczanie tylko za efekty - koszt występuje jedynie w przypadku wygenerowanej sprzedaży
Na miarę potrzeb
Programy partnerskie mogą przybierać różną formę, np. z perspektywy idei działania (jednopoziomowe, wielopoziomowe, zamknięte, otwarte, itd.), formy rozliczeń (płatność za kliknięcie, za sprzedaż, za polecenie, itd.), czy rozwiązań technologicznych (oparcie o cookies, xml, soap, itd.).
Konieczne jest indywidualne podejście do problemu i zaprojektowanie mechanizmów odpowiadających potrzebom zarówno organizatora, partnerów jak i potencjalnych klientów. Spełniając oczekiwania wszystkich trzech grup jesteśmy w stanie zaprojektować skuteczne rozwiązanie.
Posiadamy własną, autorską aplikację programu partnerskiego (afiliacyjnego), opartą o Platformę Edito. Bazując na niej jesteśmy w stanie dostarczyć aplikację przygotowaną do obsługi praktycznie każdego rodzaju programu dostosowując jego charakterystykę, model biznesowy i parametry do potrzeb konkretnego klienta i specyfiki branży, w której funkcjonuje.
Dzięki praktycznemu doświadczeniu w realizacji tego typu projektów proponujemy nie tylko rozwiązanie technologiczne. Służymy również praktyczną wiedzą i pomocą przy budowaniu strategii, doborze modelu, systemu rozliczeń, narzędzi marketingowych oraz zagadnień związanych z rachunkowością i rozliczeniami.