-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Checklista e-commerce
Diabeł tkwi w szczegółach. Brak rzetelnej analizy i dokładnego przygotowania może położyć się cieniem na Twoim przyszłym biznesie.
Wielu przedsiębiorców wychodzi z założenia, że sklep trzeba najpierw założyć, a dopiero potem można troszczyć się o jego funkcjonalności. Niestety jest to zła droga.
Rozważając założenie sklepu internetowego sprzedawcy bardzo często skupiają się wyłącznie na pomyśle. Bez analizy konkurencji, oferty, potrzeb klientów czy perspektyw rozwoju podejmowana jest decyzja odnośnie rozpoczęcia nowego biznesu. Takie podejście prędzej czy później kończy się fiaskiem, a zamiast sukcesu w biznesie osiągany jest wysoki poziom stresu i straty finansowe.
Dla rozważających założenie własnego sklepu (ale i początkujących w tym biznesie) przygotowaliśmy mini poradnik „Checklista sprawnego e-commerce”. Ułatwi on dokonanie rzetelnej oceny przygotowania. Wyróżni mocne elementy oraz wskaże te obszary, które wymagają korekty lub podjęcia dodatkowych działań.
Staraliśmy się, by poruszał wszystkie obszary sprawnie funkcjonującego sklepu, zaczynając od oferty, rynku, poprzez sprawy finansowe, a nawet oprogramowanie czy promocję. To kompendium wiedzy zarówno dla panujących rozpoczęcie przygody z e-commerce, jak i dla obecnych właścicieli sklepów internetowych.
Pobierz plik PDF: Checklista e-commerce
„Przewiduję, że na koniec 2020 roku udział e-commerce w ujęciu globalnym powinien już stanowić 15%. Z dynamiką wzrostu rok do roku na poziomie 24%. Warto podkreślić, że aż 2/3 internautów dokonało zakupów online w 2017 roku.”