-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
- Konsulting
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Profesjonalna obsługa reklamacji
"Najważniejszym elementem każdej reklamacji jest jej sprawne rozpatrzenie"
Reklamacje produktów to naturalne sytuacje w cyklu pracy firmy. Sporadyczne reklamacje traktowane są przez kontrahentów jako wypadek przy pracy, zbyt częste wpływają na wizerunek firmy. Niezależenie od przyczyny, zawsze są niekomfortową sytuacją dla klienta, a powtarzające się – dla producenta.
Reklamacje pojawiają się zawsze. Im więcej klientów, tym większe prawdopodobieństwo ich wystąpienia. Nie ma tu też większego znaczenia jak bardzo firma dba o jakość produktów i świadoczonych usług.
Oczywiście im ich mniej, tym dla wszystkich lepiej. Im więcej ich się pojawia tym trudniej zachować odpowiedni poziom ich osbługi. W takim wypadku konieczne staje się wdrożenie systemu, który pozwoli zarządzać obsługą zgłoszeń. Najlepiej jeśli system taki wspomagał będzie wyciąganie wniosków i eliminowanie sytuacji, na których wystąpienie mamy jakikolwiek wpływ.
Zarządzanie reklamacjami
Rozwiązanie systemowe ma dwie główne zalety. Po pierwsze znacząco skraca i pozwala automatyzować niektóre elementy procesu reklamacji. Np. przyjmowanie, weryfikację, czy kierowanie zgłoszeń do odpowiednich działów.
Z drugiej strony gromadzone dane i generowane raporty z czasem stają się bogatą skarbnicą wiedzy dotyczącej jakości produktów, pojawiających się problemów i ich ilości. Dzięki takim informacjom przedsiębiorstwo jest w stanie podjąć odpowiednio wcześnie działania naprawcze.
Klienci stali się coraz bardziej wymagający i oczekują, że oferowane im usługi oraz produkty będą najwyższej jakości. Jak ułatwić zarządzanie dokumentacją systemu jakości? Wprowadzenie zaledwie kilku elementów regulujących produkcję, czy świadczenie usług, może wpłynąć pozytywnie na Twoją sprzedaż i ilość późniejszych reklamacji. Takie potwierdzenie jakości buduje wiarygodność sprzedawcy w oczach konsumentów.
System Zarządzanie dokumentacją ISO to narzędzie, które pozwoli Ci utworzyć zestaw potrzebnych dokumentów, m.in. księgę jakości, zestaw procedur, czy instrukcji.
Wybrane funkcje
- Automatyzacja procesu reklamacji lub wybranych jego elementów
- Możliwość składania wniosków reklamacyjnych za pośrednictwem strony internetowej
- Możliwość rejestracji reklamacji przez placówki firmy oraz partnerów handlowych firmy (np. autoryzowane sklepy)
- Powiadomienia (mail, sms) pracowników, kontrahentów i klientów na temat statusu dotyczącej ich sprawy
- Dostęp do pełnej historii zgłoszenia reklamacyjnego i możliwość kontynuowania go w przypadku ponownego wystąpienia problemu
- Możliwość generowania wielowymiarowych raportów
- Rozwiązanie zintegrowane z bazą produktów, CRM, obiegiem faktur, obsługą spraw oraz korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
- Możliwość rozszerzenia aplikacji o system analityczny
Usprawnij proces obsługi reklamacji i zadbaj o sprawną komunikację z klientem. Sprawdź, co oferuje system eBOK.
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Centrum ustawień cookie
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Więcej informacji
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.