Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu

Serwis wizerunkowo-produktowy dla Edenred (Drupal)

Edenred to globalna marka, która działa również na polskim rynku. Od ponad 20 lat dostarcza firmom atrakcyjne rozwiązania biznesowe. W swojej ofercie posiada różnego rodzaju produkty i usługi w ramach kart przedpłaconych, platform internetowych i aplikacji mobilnych. Misją firmy jest budowa zaangażowania i motywacji pracowników oraz rozwój lojalności w biznesie.

Zadania i cele

Dla naszego Klienta wdrożyliśmy nowoczesny serwis wizerunkowo-produktowy. Jako podstawy, na ktorej zbudowaliśmy projekt, użyliśmy funkcjonalnego i niezawodnego systemu Open Source CMS – Drupal 8. Strona jest doskonale zoptymalizowana pod kątem szybkości działania i UX, a jej atrakcyjność wzrasta również dzięki intuicyjności działania.

Technologia Varnish Cache odciąża serwer i przyspiesza działanie strony.

Wszystkie elementy graficzne na stronie tworzą spójną całość wraz z pozostałymi serwisami oddziałów firmy. Bogato zaprojektowana szata graficzna dokładnie nawiązuje do brandingu korporacyjnego marki. Zamieszczona oferta w sposób czytelny i przejrzysty prezentuje produkty Klienta.

Ciekawym rozwiązaniem jest kalkulator oszczędności, za pomocą którego użytkownicy mogą w prosty sposób sprawdzić, ile zaoszczędzą dzięki wybranej z oferty Edenred karcie.

Na podstronie „Baza wiedzy” zamieściliśmy kilka funkcjonalnych elementów, jak np. newsletter, najpopularniejsze artykuły czy wspomniany wyżej kalkulator. Podstrona prezentuje również bogate w wiedzę treści, z podziałem na kategorie:

  • Artykuły
  • Webinary
  • Raporty
  • Przypisy prawne
  • Press release

Klient ma możliwość pozyskania leadów z formularzy kontaktowych, które warunkują dostęp do wybranego contentu.

W ramach wsparcia strategii działań, wdrożyliśmy opcję zarządzania narzędziami promocji. Wśród nich Klient najczęściej wykorzystuje zaawansowany edytor okien typu pop-up.

Dodatkowo serwis Klienta został zintegrowany:

  • z API Leads Klienta – zbiera informacje o użytkownikach, pozyskane z leadów, np. z formularzy.
  • z GetResponse – wspiera działania marketingowe i komunikację, skutecznie budując bazę adresową klientów.
Główne korzyści dla Klienta
  • Nowoczesna strona wizerunkowo-produktowa,
  • szybkie i niezawodne działanie, dzięki optymalizacji,
  • przejrzysta architektura informacji,
  • bogata szata graficzna, spójna wizualnie z marką Klienta,
  • intuicyjna i szybka nawigacja,
  • praktyczne narzędzie – kalkulator oszczędzności,
  • wsparcie działań marketingowych i komunikacyjnych.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas