Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu

Wdrożenia sklepów Magento 2

„Magento 2 to bogata w funkcje platforma handlowa, która oferuje elastyczność i pełną kontrolę nad obsługą kanału online.”

... jak możemy pomóc Tobie?   Bezpłatna konsultacja  
Anna Wolanin
Anna Wolanin
E-commerce, Automatyzacja procesów
Porozmawiajmy

Według licznych zestawień i raportów, Magento jest liderem wśród dostępnych na rynku platform e-Commerce. Z platformy tej korzysta obecnie ponad 250 000 sprzedawców na całym świecie. Popularność zawdzięcza m.in. swojej uniwersalności, wydajności oraz intuicyjnej obsłudze, która pozwala na sprawne zarządzanie e-sklepem.

Wdrażane przez nas sklepy wykorzystujące platformę Magento 2 dostosowujemy do potrzeb danego rynku. Oprogramowanie posiada możliwość integracji z większością dostawców oferujących usługi wspierające eCommerce m.in. z licznymi systemami e-płatności czy systemów marketing automation. Co istotne - aplikacja funkcjonuje w wielu językach i współpracuje z wieloma wtyczkami pozwalającymi na lokalizację procesu sprzedaży.

Partnera Biznesowego Magento Solution PartnerDlaczego Magento 2?

Magento 2 to platforma e-commerce, która pozwala na stworzenie zarówno prostych sklepów internetowych, jak i rozbudowanych platform sprzedażowych (B2C jak i B2B). Jednak, aby w pełni wykorzystać jej możliwości, konieczna jest specjalistyczna wiedza programistyczna. Dlaczego zatem warto wybrać sklepy internetowe na Magento 2?

  • Rozbudowane funkcjonalności – oprócz wielu gotowych modułów, platforma posiada w pełni elastyczną architekturę, przez co możliwe jest odpowiednie dostosowanie jej do indywidualnych potrzeb. Na potrzeby wdrażanych projektów często realizujemy dedykowane moduły rozszerzające funkcjonalności Magento. Część z nich udostępniamy w Marketplace. Jedną z nich jest darmowy "Store Locator"
     
  • Optymalizacja SEO – narzędzia dostępne w Marketplace znacznie ułatwiają optymalizację stron sklepu pod kątem wyszukiwarek, a tym samym korzystnie wpływają na pozycjonowanie i działania e-marketingowe.
     
  • Wersja mobilna – platforma dostępna jest w wersji mobilnej, co ułatwia sprzedaż Klientom mobilnym.
     
  • Rozbudowana analityka – możliwość połączenia platformy z wieloma narzędziami analitycznymi pozwala na bieżące monitorowanie ruchu na stronie i zbieranie najważniejszych informacji dotyczących zachowań użytkowników.
     
  • Multistore – funkcja ta jest szczególnie przydatna dla firm prowadzących wiele sklepów internetowych (np. w wielu wersjach językowych) i pozwala na ich efektywną obsługę z poziomu jednego panelu zarządzającego.
     
  • Integracja – Magento umożliwia integrację nie tylko z systemami typu ERP oraz CRM, ale także z popularnymi porównywarkami oraz portalami społecznościowymi.

Nowa wersja Magento oferuje łatwiejsze tworzenie oraz lepszej klasy zabezpieczenia. Poznaj wybrane nowości w Magento 2.4

Platforma dostępna jest w 3 wersjach: Open Source, Commerce oraz Cloud. Zasadnicze różnice widoczne są pomiędzy wersjami Open Source oraz Commerce. Pobierz szczegółowe porównanie tych wersji:
Magento - Open Source czy Commerce?

Top Custom Software Developer

Clutch.co zbiera i analizuje opinie Klientów na temat firm, które zrealizowały dla nich jakąś usługę. Wieloetapowa i szczegółowa weryfikacja sprawia, że stanowi rzetelne źródło rekomendacji.

Klienci decenili nasze kompleksowe podejście, które uzupełniamy o doradztwo biznesowe. Ich rekomendacje są jednym z głównych powodów, dla których Clutch uznał nas za czołową firmę tworzącą dedykowane oprogramowanie w obszarze eCommerce, w Polsce.

Książka MAGENTOElastyczna platforma sprzedażowa

Wszechstronność funkcji wbudowanych w platformę oraz dostępne do zainstalowania wtyczki umożliwiają uruchomienie zarówno prostego sklepu internetowego jak i rozbudowanej platformy sprzedażowej typu marketplace. Łatwość integracji z systemami zewnętrznymi sprawia, że Magento jest często wykorzystywane także do realizacji zaawansowanych platform typu B2B.

Platforma dostępna jest w 3 wersjach: Open Source, Commerce oraz Cloud. Zasadnicze różnice widoczne są pomiędzy wersjami Open Source oraz Commerce, natomiast wersja Cloud jest wariantem Commerce, która jest dostępna w Chmurze.

Poniższe zestawienie stworzyliśmy z myślą o tych, którzy rozważają wdrożenie sklepu na Magento oraz zastanawiają się nad inwestycją w wersję komercyjną. W wielu przypadkach wbudowane w nią funkcje mogą sprawić, że inwestycja ta będzie paradoksalnie bardziej opłacalna niż wybór platformy Open Source. Może się bowiem okazać, że wdrożenie bezpłatnej wersji oprogramowania wymaga wdrożenia licznych rozszerzeń i integracji, których koszt (i czas ich realizacji) jest bardzo często znaczący.

Kompleksowa obsługa

Aby sklep mógł efektywnie funkcjonować na konkurencyjnym rynku, konieczne jest równoczesne prowadzenie wielu działań, które pozwolą na jego wyróżnienie i przyciągnięcie uwagi klientów. Dlatego często nasze działania wykraczają poza wdrożenie platformy Magento 2.

W naszej ofercie znajduje się także kompleksowa obsługa sklepów. Wykorzystując wieloletnie doświadczenie i wciąż poszerzaną wiedzę możemy zaproponować klientom działania takie jak np.: wsparcie sprzedaży, optymalizacja konwersji czy pozycjonowanie sklepów internetowych opartych na platformie Magento 2.

Oferujemy także usługi hostingowe, a w przypadku bardziej zaawansowanych potrzeb biznesowych realizujemy skuteczne platformy B2B.

Baza wiedzy

Magento vs. Shopware – porównanie platform sprzedażowych

Zarówno Magento 2, jak i Shopware 6 są rozwiązaniami Open-source, a więc można je dowolnie rozwijać i modyfikować pod własne potrzeby. Istnieje jednak między nimi wiele różnic, które sprawiają, że są dedykowane różnym grupom sprzedawców. Prezentujemy zestawienie systemów. Analiza pomoże w wyborze oraz znalezieniu odpowiedzi: który z nich bardziej pasuje do Twojego biznesu.
 

Magento czy WooCommerce - którą platformę wybrać?

Jednym z czynników wpływających na skuteczne zarządzanie sprzedażą online jest dobór właściwej platformy. Każdy z dostępnych na rynku systemów eCommerce oferuje liczne funkcje wspierające rozwój i cele biznesowe firmy. Jaki zatem system wybrać, by w pełni odpowiadał na potrzeby zarówno sprzedawcy, jak i kupujących? Porównaliśmy dwie, najczęściej używane platformy – Magento i WooCommerce.
 

Jak stworzyć sklep marzeń dzięki personalizacji

Skuteczna sprzedaż internetowa wymaga odpowiednio dobranej komunikacji. Wyobraź sobie, że podczas zakupów na półkach znajdują się wyłącznie te artykuły, które właśnie zamierzasz kupić. Długo wyszukiwane, oczekiwane - teraz na wyciągnięcie ręki. Totalna abstrakcja? Bynajmniej! Taka wizja sklepu marzeń Twojego klienta, jest jak najbardziej realna.

Wraz z rozwojem technologii, pojawiły się nowe możliwości dla marketingowców i specjalistów ds. e-commerce. Usprawniają oni proces sprzedaży, zwiększają zaangażowanie obecnych klientów i pozyskują nowych.
 

Analiza przedwdrożeniowa, a powodzenie projektu

Każdy system IT powinien realizować założone funkcje i spełniać postawione przed nim cele. Jak jednak można zauważyć, nie każdy projekt kończy się sukcesem. Co zatem wpływa na jego pomyślną realizację?

Projekt informatyczny jako proces tworzenia danej aplikacji, to szereg etapów i działań, które dążą do stworzenia systemu dostosowanego do wymagań Klienta. Przyglądając się poszczególnym fazom projektu, dochodzimy do wniosku, że krytycznym czynnikiem, w dużej mierze warunkującym powodzenie takiego projektu jest analiza przedwdrożeniowa.
 

Checklista E-commerce, czyli 11 kroków do sukcesu Twojego sklepu internetowego

Jeśli analizujesz pomysły na własny biznes, to najprawdopodobniej nie pominiesz sprzedaży internetowej. Co jednak zrobić, by podjąć decyzję, której po kilku miesiącach nie będziesz żałować? Jak zacząć prowadzić sklep internetowy, by na koniec dnia przynosił on zyski i przyciągał liczne grono klientów?

Czynników warunkujących powodzenie sprzedaży internetowej jest bardzo wiele. Przygotowaliśmy małą pomoc w formie „ściągi” dla tych, którzy rozpoczynają swoją przygodę z e-commerce.
 

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas