-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
M-commerce to jeden z najważniejszych trendów ostatnich miesięcy. Szybko rosnące statystyki, jak i regulacje ze strony Google są potwierdzeniem stwierdzenia, że strony, które nie podążają za tym nurtem, nie mogą liczyć na wysokie konwersje. Zjawisko to postanowiła zbadać i usystematyzować agencja Spicy Mobile.
Aplikacje mobilne interesują klientów
Wydawanie gazetek z ofertami to praktyka z której na pewno nieszybko zrezygnują największe sieci handlowej. Jednak aplikacje mobilne dają nie tylko o wiele szerszy zakres informacji o asortymencie, ale również oferują dodatki w postaci dodatkowych zniżek czy kodów rabatowych.
Taki system sprzedaży w 2016 r. obrała sieć drogerii Rossmann. Jednak dopiero ubiegły rok pokazał jak duże jest zainteresowanie klientów w tym aspekcie. Zasięg aplikacji na początku zeszłego roku wynosił 0,4%, by w grudniu osiągnąć aż 14%. Nie jest to co prawda wynik pozwalający na wyprzedzenie OLX (17%), Allegro (14%) czy AliExpress (11%). Niemniej jednak pokazuje jak przemyślanie połączenie strategii online z offline może wpłynąć na preferencje konsumenckie.
Mobile w procesie zakupowym
Raport wskazuje, iż klienci bardzo chętnie wykorzystują urządzenia przenośne do zapoznawania się z ofertą sklepów, porównywania cen czy poszukiwania informacji o produktach. Media społecznościowe stanowią ważny element zarówno w kontakcie z markami, jak i w celu poszukiwania rabatów i zniżek.
To, w czym nadal widać nieznaczną dozę konserwatyzmu, to fakt, iż mobile to nadal jeden, ale nie jedyny z elementów w procesie zakupowym. Pomimo, iż znaczna część odbywa się po jego stronie, to właśnie komputery stacjonarne są tym urządzeniem, na którym dokonywany jest ostateczny zakup.
Mobilne weekendy
Opublikowany niedawno raport Gemius również wskazuje na rosnącą siłę rynku mobile. W lutym br. 4 na 10 użytkowników internetu w weekendy łączyło się za pomocą urządzeń przenośnych. 42% internautów przeglądało sieć wyłącznie w ten sposób.
Ponadto analiza wskazuje trendy jakim powinni przyjrzeć się szczególnie właściciele sklepów internetowych. Okazuje się, że kobiety w zeszłym miesiącu o wiele chętniej przeglądały e-sklepy, niż mężczyźni. Ponadto na przestrzeni całego miesiąca aż 4,5 mln Polek korzystało ze stron związanych z e-commerce (np. porównywarki cen lub strony z aukcjami internetowymi). Tu jednak ciekawa zmiana, bowiem panie o wiele mniej chętnie robią to w weekendy (średnio 2,7 mln kobiet). (Źródło: Analiza Gemius Polska).