-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Webstarfestival od 11 lat wyróżnia najlepsze strony internetowe. W tegorocznej edycji serwis BRW.com.pl został uznany za najlepszy w kategorii „Dom i Ogród”. To już kolejna nagroda, jaką Black Red White w ostatnim czasie otrzymuje za sklep internetowy.
Jury konkursu skupia najwybitniejszych przedstawicieli polskiego przemysłu internetowego. Oceniając zgłoszone serwisy, kierują się istotnymi z punktu widzenia odbiorcy kryteriami takimi jak zawartość, funkcjonalność, wygląd graficzny, struktura i nawigacja, innowacyjność, prezencja wizerunkowa oraz celami, dla których serwis został stworzony. Oceny te poddawane są weryfikacji firmy audytorskiej KPMG, która zatwierdza ostateczne wyniki konkursu.
W listopadzie sklep został nagrodzony w III edycji konkursu e-Commerce Polska awards. Został wtedy laureatem w grupie średnich i dużych sklepów, w kategorii Design Roku. |
BRW.com.pl łączy w sobie charakter wizerunkowy i sprzedażowy. Najważniejszym zadaniem serwisu jest atrakcyjna prezentacja produktów oraz pomoc w znalezieniu mebli i dodatków dekoracyjnych odpowiednich dla każdego wnętrza. Połączenie wysokiej jakości zdjęć z bogatą bazą inspiracji pomaga w podjęciu decyzji nawet najbardziej wymagającym klientom. Co istotne – serwis zapewnia pełną funkcjonalność także dla użytkowników urządzeń mobilnych. Za wdrożenie i stałą rozbudowę serwisu odpowiada agencja interaktywna Ideo.
"Od chwili podjęcia decyzji, by mocniej zaznaczyć obecność w internecie, Black Red White inwestuje w liczne działania budujące pozycję marki w tym medium. Dzięki tak przyjętej strategii działania kanał e-commerce jest stale rosnącym źródłem przychodów Grupy. Nie bez znaczenia jest tu wysoka jakość serwisu internetowego brw.com.pl, który tworzymy i rozwijamy we współpracy ze specjalistami z Ideo. Ich aktywne i pełne pomysłów podejście pozwala wspólnie budować nasz wizerunek w sieci." podsumowuje Magdalena Grzegorczyk Menedżer ds. E-Commerce w Black Red White.