Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu

Budowanie wizerunku w sieci

W dniach 4-5 listopada 2008 w Hotelu Polonia Palace w Warszawie odbył się kongres poświęcony tematyce budowania wizerunku w sieci. Jednym z prelegentów był Dyrektor Generalny Ideo.

W dniach 4-5 listopada 2008 w Hotelu Polonia Palace w Warszawie odbył się kongres poświęcony tematyce budowania wizerunku w sieci. Skierowany był on do osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy i marki w Internecie oraz w Intranecie, zainteresowanych wykorzystaniem potencjału nowych narzędzi i innowacyjnych strategii w Sieci.

Dwudniowy program prezentował m.in. skuteczne metody marketingowego wsparcia kampanii wizerunkowych, innowacyjne formy bezpośredniej komunikacji z klientem w Sieci czy to jak z sukcesem wykorzystywać Internet w relacjach z mediami.

Jednym z prelegentów kongresu był Arkadiusz Michno, Dyrektor Generalny Ideo. Zaprezentował on wraz z Andrzejem Czarneckim, Communication Managerem z WSK "PZL-Rzeszów" S.A. specyfikę komunikacji w sieci wewnętrznej oraz to jak skutecznie budować wizerunek w Intranecie. Konferencja oparta była na przykładzie wdrożenia i funkcjonowania Intranetu wewnętrznego w WSK.

Może zainteresują Cię także

Polpharma S.A. - nowy serwis korporacyjny

10 listopada 2008
W sieci pojawił się nowy, zrealizowany przez Ideo serwis korporacyjny lidera polskiej branży farmaceutycznej.

Współpraca w ramach projektu Rewolucja w finansach

21 października 2008
Ideo rozpoczęło współpracę z Agorą i portalem finansowym Bankier.pl w ramach nowej inicjatywy "Rewolucja w finansach".

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas