-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Camacol to realizowane corocznie, największe spotkanie izb gospodarczych, organizacji handlowych oraz rządowych agencji zajmujących się wymianą towarów i usług, jak też ekspozycja największych firm z USA i Ameryki Łacińskiej.
Misją Kongresu Hemisferycznego jest umożliwienie bezpośrednich kontaktów handlowych pomiędzy firmami z Ameryki Łacińskiej i USA, a resztą świata. W zeszłorocznej edycji Kongresu udział wzięło ponad 80 firm z USA i Ameryki Łacińskiej, zorganizowano 423 spotkania match-makingowe, a łączna wartość deklarowanych przez uczestników intencji zawarcia umów gospodarczych wyniosła 57 mln USD.
Wraz z innymi firmami z naszego kraju mieliśmy możliwość uczestnictwa w zorganizowanej przez Ministerstwo Gospodarki i Wydział Promocji Handlu i Inwestycji w Waszyngtonie konferencji „Poland - United States - Latin America Business Opportunities” oraz w towarzyszących wydarzeniach promocyjno-networkingowych.
"Wydarzenie to dało nam możliwość nawiązania kontaktów z firmami z USA oraz z Ameryki Łacińskiej, co w perspektywie czasu pomoże w zdobyciu kolejnych zleceń z tego rynku. Już teraz mogę zdradzić, że uczestnictwo w kongresie było dobrym krokiem" - mówi Arkadiusz Michno, Prezes Zarządu Ideo Sp. z o.o.