-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Costa Coffee to druga co do wielkości sieć kawiarni na świecie. Działa w 30 krajach i posiada 3 tysiące punktów, z czego blisko połowa znajduje się w Wielkiej Brytanii, w której sieć powstała.
"Kto dzisiaj wciąż chce nosić plastikowe karty? Wszystko chcemy mieć w telefonie z możliwością sprawdzenia wszystkiego za pomocą kilku kliknięć. To był główny powód, dla którego postanowiliśmy zrezygnować z tradycyjnej karty ze stempelkami i wprowadzić jej wersję elektroniczną - aplikację lojalnościową. Dzięki niej uczestnik programu zyska dostęp online m.in. do swojego konta – historii zakupów, informacji na temat posiadanych punktów i dedykowanych rabatów." - wyjaśnia Karol Dragan, digital & loyalty project manager w Costa Coffee Polska.
W ramach współpracy z Costa Coffee stworzyliśmy dedykowaną platformę obsługującą program lojalnościowy, dedykowany dla konsumentów. Zasady funkcjonowania nowego programu pozwoliły na wyeliminowanie dotychczas używanych kart oraz zwiększenie atrakcyjności programu. Projekt obejmował także migrację setek tysięcy użytkowników i zebranych przez nich punktów, ze starego programu lojalnościowego.
Platforma gromadzi dane dotyczące aktywności użytkowników i posiada zaawansowane mechanizmy analityczne, dzięki którym administratorzy mają możliwość tworzenia promocji dedykowanych wybranej grupie użytkowników. Akcje promocyjne mogą być łatwo dostosowywane do bieżących potrzeb, trendów jak i pojawiających się kalendarzowych okazji.
Na uwagę zasługuje integracja systemu z kasami fiskalnymi w kawiarniach. Rozwiązanie te daje pewność, że wszystkie punkty i rabaty zostaną naliczane prawidłowo.
"Doświadczenie we wdrażaniu programów lojalnościowych i zrozumienie założeń projektu zdecydowały o nawiązaniu współpracy z Ideo. Sposób współpracy i komunikacji nastawiony na szybkie rozwiązywanie problemów i dostarczanie nowych funkcjonalności każdego dnia utwierdza nas w przekonaniu, że była to dobra decyzja." - podsumowuje Karol Dragan.
Więcej na temat projektu: Dedykowana platforma zarządzająca programem lojalnościowym Costa Coffee