-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Mnóstwo ludzi, inspirujące rozmowy i świetna atmosfera – to tylko niektóre z określeń, które najlepiej opisują to wydarzenie.
Mieliśmy ogromną przyjemność spotkać się z wieloma osobami i dzielić się z nimi naszą wiedzą i doświadczeniem, ale też czerpać od nich cenne wskazówki i wsłuchać się w ich potrzeby, które pomagają nam stale ulepszać nasze produkty tak, aby były one odpowiedzią na faktyczne wymagania Klientów.
Podczas Expo HR zaprezentowaliśmy zintegrowaną ofertę dla branży HR, która składa się z:
- Platformy e-learningowej - Która dzięki wykorzystaniu modułów i możliwości zarządzania nimi z poziomu panelu administracyjnego (LMS/CMS), daje możliwość dowolnego ich wykorzystywania i konfiguracji – a co za tym idzie, oferuje kompleksową obsługę distance learning, dopasowaną do potrzeb użytkowników;
- Platformy do zarządzania obiegiem dokumentów - Pomagamy firmom uporządkować i zoptymalizować zarządzanie fakturami, tworząc rozwiązania szyte na miarę ich potrzeb. Nasza autorska platforma LOGITO zapewnia automatyzację procesów, pełną kontrolę i zgodność z przepisami;
- Intranetu - Który jest optymalnym rozwiązaniem zarówno dla firm, jak i jednostek administracji publicznej. Profesjonalny i łatwy w obsłudze system ułatwia współpracę, dostęp do dokumentów, informacji i innych systemów. Jak również wymiernie przyczynia się do wzrostu efektywności pracy;
- Kompleksowej obsługi strategii kampanii rekrutacyjnych – w tym obszarze oferujemy takie usługi jak: chatboty rekrutacyjne, strategie komunikacji wewnętrznej, strony rekrutacyjne i obsługę Social Mediów.
Stosowanie tego typu łączonej oferty przekłada się na osiągnięcie realnych korzyści biznesowych takich jak:
- Obniżenie kosztów: nasze rozwiązania pozwalają na automatyzację wielu zadań wykonywanych przez pracowników działu HR, co prowadzi do oszczędności czasu i kosztów,
- Zwiększeni efektywności: usprawniamy procesy HR, co przekłada się na zwiększenie wydajności pracy działu HR,
- Poprawę wizerunku pracodawcy: oferowane przez nas rozwiązania pomagają budować spójną kulturę organizacji i pozytywny wizerunek pracodawcy,
- Zwiększenie zaangażowania pracowników: pomagamy pracownikom w szybszym i łatwiejszym dostępie do wiedzy i informacji, co może przyczynić się do zwiększenia ich zaangażowania.
- … I wiele więcej!
Grupę Ideo na naszym stoisku reprezentowali Angelina Kołata, Marcin Lipiec, Joanna Tymowicz i Paweł Szczyrek. Wzięliśmy udział w licznych dyskusjach i nawiązaliśmy wiele cennych kontaktów, które z pewnością zaowocują dalszą współpracą. Expo HR było dla nas niezwykle cennym doświadczeniem. To nie tylko kopalnia wiedzy o najnowszych trendach w HR, ale też świetna okazja do poznania nowych ludzi i zbudowania wartościowych relacji biznesowych.
Już teraz czekamy na kolejną edycję tego wydarzenia i mamy nadzieję, że już za rok się spotkamy!
„Dla nas jako firmy oferującej innowacyjne rozwiązania HR-tech, udział w Expo HR był niezwykle cennym doświadczeniem. Mieliśmy również okazję zaprezentować nasze produkty szerokiemu gronu odbiorców i spotkaliśmy się z ogromnym zainteresowaniem. Szczególnie cieszy nas fakt, że podczas licznych rozmów z uczestnikami konferencji mogliśmy nie tylko przedstawić nasze rozwiązania, ale także poznać ich potrzeby i wyzwania. To dla nas niezwykle ważne, ponieważ pozwala nam na ciągłe doskonalenie naszych produktów i dopasowywanie ich do realnych potrzeb rynku. Jesteśmy przekonani, że udział w Expo HR przyczyni się do dalszego rozwoju naszej firmy.”
Marcin Lipiec
Head of Business Development