-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Dnia 5 marca 2014 r. w Auli Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego, odbyło się otwarte seminarium "Rozwój e-commerce - perspektywy dla Podkarpacia". Prelegenci przeanalizowali możliwości i szanse dla rozwoju firm naszego regionu, jakie niesie za sobą wykorzystanie e-commerce.
Od kilku lat zaobserwować można intensywny rozwój branży e-commerce. Internetowy kanał dystrybucji staje się standardem i coraz częściej jest wybierany przez konsumentów jako lepszy od jego stacjonarnej wersji. Wymusza to na przedsiębiorstwach tworzenie nowych, skuteczniejszych rozwiązań, pozwalających na utrzymanie przewagi konkurencyjnej. Koło Naukowe Liderzy Biznesu, we współpracy z Ideo zorganizowało konferencję, w trakcie której uczestnicy mogli przybliżyć sobie kwestie związane z wykorzystaniem e-commerce w rozwoju swoich biznesów.
Prelegentami podczas tego wydarzenia, byli pracownicy naukowi Uczelni oraz eksperci firmy Ideo. W kolejnych wystąpieniach, przybliżali zgromadzonemu audytorium tematykę handlu internetowego. Ważnym aspektem edukacyjnym, poza opisem zagadnienia, była analiza szans i zagrożeń dla przedsiębiorstw z terenu Podkarpacia oraz wskazanie sprawdzonych rozwiązań praktycznych.
Wydarzenie to pełniło również ważną rolę integracyjną pomiędzy środowiskiem naukowym i biznesowym. Duże zainteresowanie ze strony studentów, skłoniło Organizatorów do zadeklarowania organizacji kolejnych edycji seminarium z udziałem praktyków i ekspertów w dziedzinie IT.