-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
W dniach 11-13 września odbyła się piąta już edycja konferencji InternetBeta. Wydarzenie zebrało w Rzeszowie w sumie ok 500 osób. O nowych trendach w internecie opowiadało aż 80 prelegentów. Jednym z nich był Paweł Preneta, kierownik projektów w Ideo.
W prezentacji pt. "Co sprawia, że Twój sklep zarabia? E-commerce od kuchni." Paweł wspólnie ze słuchaczami zastanawiał się nad tym co powinno stać za sukcesem sklepu internetowego. Ciężka praca, dobra obsługa, świetna oferta w jeszcze lepszej cenie - są równie istotne jak oprogramowanie, dzięki któremu sklep funkcjonuje.
Analiza wielu przypadków pokazała te aspekty działalności sklepu internetowego, które (jeśli będą źle zaplanowane) wymagają poświęcenia najwięcej czasu od obsługi. Wiele z tych "czasopożeraczy" można wyeliminować lub zminimalizować ich negatywne skutki jeśli odpowiednio wcześnie się do nich przygotujemy. To dlatego ważne jest zadawanie sobie wielu, czasem wydawać by się mogło wykraczających za bardzo do przodu pytań. Tylko dzięki takiemu podejściu jesteśmy w stanie wyłapać wszelkie zagrożenia odpowiednio wcześnie i przygotować się na ich nastąpienie. Bo - jak powszechnie wiadomo: "...mało kto myśli o problemie zanim nie spotka go na swojej drodze...”
Prezentację Pawła można zobaczyć tutaj:
Co sprawia, że Twój sklep zarabia? E-commerce od kuchni.