-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
W dniu 27 października w Rzeszowie miało miejsce jedno z ważniejszych wydarzeń dla polskiej branży informatycznej, Kongres Profesjonalistów IT. Tematem przewodnim czwartej edycji były „Technologie IT w biznesie”. Uczestnicy Kongresu rozmawiali o nowościach technologicznych i możliwościach ich praktycznego zastosowania w firmach. Nie tylko prelekcje były wartościowym elementem Kongresu. Udział w wydarzeniach tego pokroju to również okazja do zdobycia nowych kontaktów biznesowych i odbycia interesujących rozmów w kuluarach.
„Celem biznesowym każdego przedsiębiorcy jest postęp, podniesienie innowacyjności oraz wzrost sprzedaży lub usług. Bez implementacji nowoczesnych rozwiązań realizacja tych planów jest znacznie utrudniona. Właśnie dlatego warto uczestniczyć w Kongresie” – podkreśla Wojciech Materna, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka.
Podczas Kongresu, na scenie pojawiło się 14 prelegentów, związanych z branżą nowych technologii oraz szeroko rozumianym biznesem. Ideo reprezentował Dariusz Pitera, Kierownik Projektów IT, który opowiedział o tym, jak ważny jest proces reklamacji w obsłudze klienta. Uczestnicy Kongresu mogli dowiedzieć się m.in., dlaczego klienci odchodzą oraz jak wykorzystać dostępne na rynku narzędzia, by usprawnić obsługę reklamacji w swojej firmie. Prezentacja zawierała ponadto analizę aktualnych trendów oraz zarówno pozytywne, jak i negatywne przykłady reakcji na zażalenia konsumentów.
W Kongresie wzięło udział ponad 100 osób, w tym właściciele firm i przedstawiciele instytucji publicznych. Organizatorami wydarzenia był Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka. Inicjatywę wspierała również agencja interaktywna Ideo, która m.in. pomagała w promocji wydarzenia.
Źródło: http://gospodarkapodkarpacka.pl