-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Peugeot to marka posiadająca szeroką gamę produktową, wysoką rozpoznawalność i globalny zasięg, co wymusza stosowanie złożonej strategii.
Nasze prace skupiły się na dwóch, uzupełniających się aspektach: informatycznym i marketingowym. W prowadzonych działaniach wykorzystujemy między innymi, zaprojektowane i zrealizowane przez nas liczne serwisy landing page wspierające generowanie leadów.
Integracja systemu Call Center klienta z Edito CMS ułatwiła zarządzanie leadami na każdym punkcie styku z marką. Operator systemu ma do nich natychmiastowy dostęp, co skraca kontakt do niezbędnego minimum i wpływa pozytywnie na poziom konwersji.
Kolejnym krokiem było stałe śledzenie generowanego ruchu i realizacja działań optymalizacyjnych. System CMS zbiera wszystkie ważne informacje, które później wykorzystujemy do obliczania wskaźników takich jak CTR, średni czas spędzenia na stronie czy źródło pochodzenia użytkowników.
W ramach współpracy nasi specjaliści stworzyli unikatowe treści, odzwierciedlające najważniejsze aspekty oferty producenta. Wykonaliśmy także szereg kreacji, które ogniskują zainteresowanie i są elementem skłaniającym do zapoznania się z prezentowaną ofertą. Prace graficzne obejmują wykonanie zajmującego contentu wizualnego na obsługiwane strony, opracowanie designu mailingów oraz sporządzanie elementów strony głównej.
Więcej o realizowanych pracach:
- Promocja oferty marki Peugeot i zarządzanie komunikacją
- Serwisy typu Landing Page realizowane na potrzeby kampanii dla Peugeot