-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
"Najwięksi Money.pl 2021" to pierwsza edycja rankingu, w którym znalazło się 600 największych firm w Polsce. Totalizator Sportowy zajął 15. miejsce, osiągając w 2020 r. przychody na poziomie 15,4 mld zł, z czego ponad połowa przychodów (9 mld zł) pochodziła z działalności e-commerce, co czyni spółkę liderem tej kategorii w Polsce. Dla porównania Allegro uzyskało 4 mld zł przychodu z e-commerce, natomiast Amazon 3,6 mld zł.
Totalizator Sportowy działalność e-commerce rozpoczął już w 2018 r., kiedy to umożliwił użytkownikom wzięcie udziału w grach przez internet i aplikację mobilną oraz uruchomił legalne kasyno internetowe. Również z roku na rok liczba graczy online przybywa – obecnie na stronie lotto.pl konto posiada blisko 600 tys. użytkowników.
W czasie losowania liczba użytkowników przekracza niejednokrotnie 100 tys. Miesięcznie stronę odwiedza prawie 12 mln użytkowników.
W 2020 r. Ideo zaprojektowało i wdrożyło nowy serwis lotto.pl z niezwykle wydajną i elastyczną platformą IT. Najważniejszym celem projektu było stworzenie wydajnego i bezpiecznego systemu, który poradzi sobie z tak dużym poziomem zainteresowania internautów. Dzięki nowej szacie graficznej oraz intuicyjnej nawigacji klienci mogą sprawnie i bezproblemowo korzystać z dostępnych w serwisie produktów.
Współpraca Ideo z Totalizatorem Sportowym trwa nieprzerwanie od 2020 r. Strona lotto.pl jest wciąż rozwijana i obecnie trwa drugi etap projektu. W międzyczasie Ideo wdrożyło w serwisie nowe produkty Lotto, jak np. Gierki, czyli szybkie loterie pieniężne, które aktualnie stały się najpopularniejszymi produktami na stronie.
Potrzebujesz równie wydajnej platformy internetowej? Napisz do nas
Pełen opis realizacji serwisu lotto.pl wraz ze szczegółami technicznymi zastosowanych w nim rozwiązań.