Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu

Marketing jako Inwestycja - koszty, badania, efektywność

Końcem maja braliśmy udział w pierwszej konferencji "Marketing jako Inwestycja - koszty, badania, efektywność". Konferencja poświęcona była formom i metodom pomiaru rentowności działań marketingowych.

Końcem maja uczestniczyliśmy w pierwszej konferencji "Marketing jako Inwestycja - koszty, badania, efektywność". Konferencja poświęcona była formom i metodom pomiaru rentowności działań marketingowych.

W programie konferencji znalazły się zagadnienia pomiaru efektywności poszczególnych form działań marketingowych: marketingu bezpośredniego, działań promocyjnych czy też działań on-line.

Organizatorem był Institute for International Research, a sama konferencja odbyła się w hotelu InterContinental w Warszawie.

Ze swojej strony zaprezentowaliśmy nasze spojrzenie na zagadnienie efektywności w działaniach marketingu online. Oprócz "suchych" danych, omówiliśmy również przykładowe casy kilku naszych klientów w celu praktycznego zademonstrowania efektywności marketingu internetowego.

Plan prezentacji "Efektywność w działaniach marketingu online":

  • Ewolucja celów stawianych działaniom marketingowym on-line
  • Klasyczne i innowacyjne mierniki skuteczności i efektywności działań on-line
  • Studia przypadków efektywnych działań e-marketingowych wspierających działania off-line oraz autonomicznych projektów on-line

Prelegent: Marcin Kandefer

Może zainteresują Cię także

Letnie wyprawy ekipy Ideo

20 maja 2007
W dniu 18 maja 2007 r. ekipa Ideo - po dniu ciężkiej i kreatywnej pracy nad projektami - wyruszyła zrelaksować się wśród pięknej i malowniczej przyrody, szumiącego lasu, zalewu oraz...

Zarządzanie wizerunkiem firmy w nowoczesnym biznesie

17 maja 2007
Konferencja organizowana przez Stowarzyszenie "Informatyka Podkarpacka" odbyła się 16 maja 2007 r.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas