-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
„Ranking Sklepów Internetowych” publikowany jest przez Opineo.pl już od dekady. Jest to zestawienie najlepiej ocenianych w danym roku sklepów internetowych w Polsce. Ranking powstaje w oparciu o opinie tylko tych klientów, którzy dokonali wcześniej zakupu w danym sklepie.
Nasi Klienci zajęli wysokie miejsca, które przekładają się między innymi na poziom zadowolenia z zakupów realizowanych za pomocą narzędzi, które wspólnie z nimi tworzymy.
„W przypadku e-commerce opinia konsumenta jest najważniejszym wyznacznikiem jakości obsługi. Niezmiernie cieszy nas, że możemy aktywnie wspierać biznesy naszych Klientów przyczyniając się do ich rozwoju, a w pewnym stopniu także osiągania przez nich tego typu wyróżnień. Stanowią dla nas swego rodzaju potwierdzenie, że rekomendowane przez nas rozwiązania są skuteczne.” – podsumowuje Anna Wolanin, specjalista ds. e-commerce w Ideo.
W kategorii Motoryzacja 3. miejsce zajął sklep Iparts.pl
Źródło: Opineo.pl
„iParts.pl jest ogólnopolskim liderem sprzedaży części zamiennych w internecie. Historia sklepu zaczęła się w 2008 roku, kiedy zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy go wspólnie z Software House Ideo, który później stał się naszym partnerem technologicznym."- przypomina Piotr Wrześniewski, prezes zarządu iParts sp. z o.o.
Nasza wieloletnia współpraca obejmuje zarówno budowę i ciągłą rozbudowę sklepu internetowego, jak i działania promocyjne wokół niego takie jak pozycjonowanie, content marketing czy marketing efektywnościowy. Zobacz wybrane projekty zrealizowane dla iParts.
W kategorii Dom i wnętrze 4. miejsce zajął sklep Black Red White
Źródło: Opineo.pl
Zaprojektowany przez nas i wdrożony w oparciu o autorski system Edito CMS sklep BRW.com.pl to historia długiej, efektywnej współpracy z Klientem. Sklep jest na bieżąco przez nas rozwijany i rozbudowywany o kolejne funkcje. Jednocześnie realizujemy badania użyteczności, które są podstawą do jego optymalizacji. Serwis był wielokrotnie nagradzany w licznych konkursach, m.in. w 11 edycji Webstarfestival, w trakcie którego został uznany za najlepszy w swojej kategorii.
- Więcej o projekcie Sklep internetowy oferujący meble i dodatki dekoracyjne BRW
- Case study Optymalizacja koszyka w e-sklepie BRW.com.pl
W kategorii Artykuły medyczne 3. miejsce zajął sklep Wapteka.pl
Wapteka, to klient dla którego agencja interaktywna Ideo Force zrealizowała projekt Konsulting SEO i UX. Do realizowanych w trakcie współpracy zadań należało przeprowadzenie kompleksowego audytu SEO. Zebrane w jego trakcie wnioski pomogły w przeprowadzeniu optymalizacji sklepu internetowego. Działania te przełożyły się na poprawę widoczności serwisu, jego obecności w wynikach wyszukiwania na frazy kluczowe o 88% oraz wzrost ruchu organicznego (55% w stosunku do poprzedniego roku i 70% z miesiąca na miesiąc).
Przygotowany przez Opineo.pl „Ranking Sklepów Internetowych 2019” można pobrać ze strony: ranking.opineo.pl