-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Grupa Kapitałowa Indykpol specjalizuje się w produkcji i sprzedaży mięsa indyczego oraz jego przetworów. Jest cenionym eksporterem mięsa i wyrobów drobiowych na rynki europejskie. Zaliczana jest do ścisłego grona liderów swojej branży.
Zmiana strony internetowej jest elementem wdrażania nowej strategii wizerunkowej Klienta i przyczynia się do odświeżenia wizerunku firmy w sieci.
„Przygotowując nową stronę internetową, mierzyliśmy się z trzema głównymi wyzwaniami. Musieliśmy stworzyć intuicyjny i przyjazny serwis dla naszych konsumentów, uwzględnić w nim wszelkie niezbędne dla naszych inwestorów informacje, a wszystko to osadzić w prostym w obsłudze systemie, który umożliwi nam kompleksową edycję strony w przyszłości. Uważam, ze firma Ideo, wraz z autorskim systemem Edito CMS, poradziła sobie z tym niełatwym zadaniem bardzo dobrze.” - podsumowuje Piotr Filip Kulikowski, Specjalista ds. marketingu, Indykpol Brand Sp. z o.o.
Głównym założeniem było usystematyzowanie zawartych w niej treści. Szczególny nacisk został położony na opracowanie atrakcyjnej szaty graficznej, która jednocześnie ułatwi organizację architektury informacji w serwisie.
Dzięki funkcjonalności Multisite Klient otrzymał pełną możliwość wykorzystania zasobów serwisu według własnych potrzeb. Umożliwia ona łatwe zarządzanie serwisem głównym oraz subserwisami z poziomu głównego panelu. Pozwala także na łatwe tworzenie nowych, spójnych pod względem graficznym podstron i kolejnych subserwisów tematycznych.