-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Dla Provident Polska S.A. stworzyliśmy dedykowane narzędzie komunikacji wewnętrznej. To wymagające zlecenie obejmowało opracowanie nowej architektury informacji oraz wdrożenie ponad 40 funkcjonalności. Większość z nich dostosowano do indywidualnych potrzeb Klienta.
„Przed rozpoczęciem prac dokładnie przyjrzeliśmy się temu, jak firma komunikuje się wewnątrz i dokładnie zbadaliśmy jej potrzeby. Przykładem jest rozwiązanie, które roboczo nazywamy „przechowalnia”. Dzięki niemu pracownicy mogą wymieniać między sobą duże pliki, które standardowo nie mieszczą się w korporacyjnym e-mailu" - mówi Igor Żytka z Provident Polska.
Głównym celem powierzonego nam zadania było stworzenie nowoczesnej platformy intranetowej, która usprawni proces zarządzania zasobami oraz komunikację między pracownikami, a także zwiększy ich zaangażowanie w życie firmy. Jedną z naglących potrzeb była poprawa przepływu informacji między Providentem a współpracującymi z firmą doradcami. W ramach platformy stworzono specjalną przestrzeń dedykowaną właśnie tej grupie. Zaletą wdrożonego rozwiązania jest to, że informacje zamieszczone na platformie potrafią zastąpić wizytę czy telefon, poprzez dotarcie do potrzebnych dokumentów online, co bardzo ułatwia i przyspiesza komunikację między Doradcą Klienta a firmą.
Dzięki wdrożonej platformie pracownicy Providenta otrzymali zaawansowane rozwiązanie umożliwiające codzienne korzystanie z bazy wiedzy i efektywny przepływ informacji wewnątrz korporacji. Z analiz przeprowadzonych przez firmę wynika, że zaangażowanie pracowników korzystających z intranetu wzrosło 2,5-krotnie i każdy z nich zyskał 15 minut tygodniowo.
Opis realizacji nowoczesna platforma komunikacyjna dla Provident Polska