-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Efektem współpracy Ideo z polskim oddziałem jednego z największych przedstawicieli branży ubezpieczeniowej AXA Polska S.A., są odświeżone serwisy internetowe dwóch Spółek wchodzących w skład Grupy AXA. Nowe oblicze zyskał serwis główny AXA Polska S.A. oraz serwis dedykowany AXA Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
Priorytetem w realizowanych projektach było podniesienie czytelności prezentowanych w serwisach informacji oraz wdrożenie szaty graficznej zgodnej z wymogami AXA Group. Wprowadzenie nowych funkcjonalności pozwala na dotrzymanie kroku rosnącym wymaganiom klientów, którzy oczekują profesjonalnego, dobrze zorganizowanego serwisu firmowego.
W nowym serwisie AXA Polska moduł produktów finansowych stał się najważniejszym elementem nawigacyjnym strony głównej. Dzięki niemu internauta w krótkim czasie dotrze do poszukiwanych przez siebie produktów finansowych i zapozna się ze wszystkimi ich szczegółami.
Serwis tfi.axa.pl jest dedykowany produktom związanym z funduszami inwestycyjnymi zarządzanymi przez AXA Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. Prezentowane są w nim aktualne, rzetelne oraz obiektywnie przygotowane zestawienia poszczególnych grup subfunduszy. Wybór najatrakcyjniejszego (w zależności od potrzeb i oczekiwań danego internauty) ułatwiają na bieżąco aktualizowane notowania jednostek uczestnictwa oraz ocenami poziomu ryzyka związanego z danym subfunduszem.
Znacznym ułatwieniem dla potencjalnych i obecnych klientów jest „Centrum Informacyjne”, w którym umieszczono wszystkie istotne z punktu widzenia klienta wiadomości dotyczące rynku inwestycji w Polsce przygotowane przez zespół ekspertów AXA TFI.