-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
BRW.pl jest drugą najlepiej ocenianą platformą sprzedażową w Polsce, w kategorii DOM I WNĘTRZE w XI edycji Rankingu Sklepów Internetowych Opineo.pl. Jednocześnie sklep mobilny BRW.pl zajął 4 miejsce w Raporcie Koszyk Roku 2020 (koszykroku.pl), największym tego typu badaniu UX w Polsce.
Grupa Black Red White już od ponad 10 lat korzysta z naszych usług w zakresie sprzedaży internetowej. Wypracowane na przestrzeni tego czasu rozwiązania są nieustannie rozwijane i optymalizowane. Jesteśmy dumni, że sklep, a teraz także aplikacja mobilna PWA, po raz kolejny zdobywa uznanie w ważnych dla e-commerce rankingach.
Jedno z wyjątkowych wydarzeń dla branży e-commerce, czyli coroczny Ranking Sklepów Internetowych honoruje e-sklepy, które są najbardziej cenione przez Klientów. Tworzony jest na podstawie potransakcyjnych opinii, wystawionych przez klientów po dokonaniu zakupu w danym sklepie. Laur Opineo jest zatem świadectwem najwyższej jakości obsługi klienta, jak i zaufania konsumentów. Co więcej, tegoroczna edycja pokazuje również jak sklepy poradziły sobie z wyzwaniami, jakie postawiła przed nimi pandemia. Z ogromną przyjemnością informujemy, że sklep naszego klienta – BRW.pl uplasował się na drugim miejscu podium w kategorii DOM I WNĘTRZE tegoż rankingu.
Nagroda dla sklepu BRW.pl potwierdza prawidłową realizację procesu sprzedaży, jak również dbałość o najwyższą jakość oferowanych usług.
Nie jest to jednak jedyne wyróżnienie platformy. Sklep mobilny BRW.pl zdobył również uznanie w rankingu Koszyk Roku – największego badania jakości sklepów internetowych działających w Polsce. W tym roku autorzy (Twisto we współpracy z EDISONDA) skupili się na użytkownikach urządzeń mobilnych i przebadali wersje mobilne stron, PWA oraz aplikacje. Specjaliści User Experience przeprowadzili audyt 100 największych platform sprzedażowych pod względem ponad 150 kryteriów, na podstawie których przyznawano punkty decydujące o pozycji w rankingu. Ocenie poddany został każdy z etapów procesu zakupowego, jak również elementy poza nim, takie jak dostępność, wsparcie działu obsługi klienta, regulamin czy też zwroty. Sklep BRW.pl okazał się liderem w kategorii Podsumowanie zakupów, czyli ostatniego kroku procesu zakupowego.
Wysoka pozycja sklepu BRW.pl świadczy nie tylko o poprawnie zaprojektowanych funkcjonalnościach, ale także o wdrożeniu najnowszych trendów, które ułatwiają Klientom zakupy.
Dzięki badaniu firmy branży e-commerce mogą również dowiedzieć się, co robić, by przyciągnąć klientów do swojego sklepu i jeszcze lepiej spełniać ich oczekiwania. Raport zawiera bowiem również praktyczne rady, jak poprawić jakość obsługi klienta w każdym z badanych elementów, a także wiedzę o tym, co może budować przewagę konkurencyjną.
Przeczytaj techniczny case study wdrożenia PWA w sklepie internetowym BRW.pl
Przygotowany przez Opineo.pl „Ranking Sklepów Internetowych 2020” można pobrać ze strony: ranking.opineo.pl, zaś raport Koszyk Roku z koszykroku.pl.