-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
W wydarzeniu uczestniczyło ponad 300 osób, w tym 74 specjalistów ds. HR, którzy dzielili się swoją praktyką i wiedzą.
Przedstawiciele Ideo - Angelina Kołata oraz Marcin Wojtoń i Ideo Force - Joanna Tymowicz i Paweł Szczyrek – wymieniali się swoimi spostrzeżeniami podczas licznych spotkań i rozmów.
Prezentowali oni także podczas konferencji zintegrowane podejście do HR, obejmujące platformę e-learningową, platformę intranetową, system obiegu dokumentów Logito oraz kampanie rekrutacyjne.
Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z funkcjami platformy e-learningowej i intranetowej oraz przetestować je w wersji demonstracyjnej, którą nasi delegaci prezentowali na stoisku.
Co wyróżniło to wydarzenie?
- Duże grono ekspertów i praktyków z obszaru HR.
- Bogaty program obejmujący 37 wykładów, 10 paneli dyskusyjnych i 4 warsztaty.
- Możliwość wymiany doświadczeń i kontaktów między czołowymi firmami w dziedzinie.
- Networking branżowy – wieczorny koktajl z atrakcjami oraz śniadanie networkingowe.
Udział w HR Challenge Polska 2024 był dla nas cennym doświadczeniem i szansą na nawiązanie kontaktów z kluczowymi graczami w dziedzinie HR.
Zdobytą wiedzę i doświadczenia planujemy wykorzystać do dalszego rozwoju naszych rozwiązań, aby jeszcze skuteczniej odpowiadały na potrzeby i wyzwania współczesnego rynku pracy. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili stoisko Ideo i wzięli czynny udział w prezentacjach.
Napisz do nas i przetestuj najnowsze DEMO naszej platformy e-learningowej!
Już teraz planujemy uczestnictwo w kolejnych edycjach HR Challenge Polska, aby podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem z innymi firmami i ekspertami z branży HR.
Zebraliśmy wiele cennych informacji i wniosków, które pomogą nam w dalszym rozwoju naszych rozwiązań HR. Nawiązaliśmy liczne kontakty z potencjalnymi klientami i partnerami.
Upewniliśmy się, że nasze rozwiązania odpowiadają na rzeczywiste potrzeby branży HR.
Cieszymy się, że mogliśmy pomóc Wam odkryć nowe możliwości w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Mamy nadzieję, że nasze rozwiązania i wskazówki okażą się pomocne w rozwoju Waszych firm.
Angelina Kołata, Key Account Manager Ideo