-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
W ostatnich dniach września w Rzeszowie odbyła się druga edycja konferencji Internet Beta 2010. Spotkanie to skupiło różne środowiska naukowe, ale dla każdego z nich punktem wyjścia był Internet. Przez trzy dni dyskutowano o przyszłości oraz nowych perspektywach związanych z jego wykorzystaniem w różnych branżach.
Podczas konferencji można było uczestniczyć w wystąpieniach oraz dyskusjach w kuluarach. Jedno z wystąpień poprowadził ekspert Działu Promocji w Wyszukiwarkach z Ideo - Wojciech Szymański. Zajął się on pojęciem Findability, czyli szeroko pojętej „znajdowalności” w Internecie. W swojej prelekcji przekonywał słuchaczy, że na sukces bycia znalezionym w Internecie składa się wiele elementów i żaden z nich nie może zostać pominięty.
Konferencja ta jest jednym z bardziej prestiżowych spotkań o tej tematyce. Skupia różne środowiska, dzięki czemu daje możliwość posłuchania wystąpień prelegentów z innych dziedzin oraz specjalności. Jest to zabieg celowy, który ma pozytywnie wpłynąć na różnorodność prezentowanej na konferencji wiedzy oraz różnych punktów widzenia.
Organizatorem konferencji jest Katedra Reklamy, Grafiki Komputerowej i Nowych Mediów Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.