Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu

Przeprowadziliśmy audyt użyteczności witryn ING Banku Śląskiego

Celem badania było wykazanie, które elementy witryn można poprawić oraz w jaki sposób zwiększyć efektywność korzystania z nich.

Przeprowadziliśmy badania serwisów należących do ING Banku Śląskiego: www.ingbank.pl oraz www.sklep.ingbank.pl.

Celem badania było wykazanie, które elementy witryn można poprawić oraz w jaki sposób zwiększyć efektywność korzystania z nich.

Raport podsumowujący badania zawierał wytyczne techniczne i funkcjonalne oraz rekomendacje odnośnie działań e-marketingowych.

Dzięki przeprowadzonemu badaniu, ING Bank Śląski stał się jednym z klientów Ideo.

Może zainteresują Cię także

Nowy, odmieniony serwis Zelmer S.A.

16 lutego 2007
Zakończyliśmy realizację zmiany serwisu internetowego dla lidera drobnego sprzętu AGD w Polsce.

Muzeum Narodowe w nowej szacie

15 grudnia 2006
Wykonaliśmy nowy serwis internetowy Muzeum Narodowego w Warszawie, prezentujący bogate zasoby Muzeum (www.mnw.art.pl).

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas