-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
W ostatnich latach obserwujemy stały wzrost popularności sprzedaży internetowej. Wraz z rozwojem rynku e-commerce powiększyło się także zainteresowanie systemami i narzędziami wspierającymi rozwój sklepów internetowych. Stanowiło to impuls, by zbadać najbardziej popularne wśród sprzedawców internetowych narzędzia. W efekcie powstał rozbudowany raport.
Ponad 150 stron, wypełnionych po brzegi wiedzą mistrzów e-commerce.
Podział raportu na 2 części tematyczne sprawia, że łatwiej jest zapoznać się z treścią poradnika. Pierwsza część omawia narzędzia technologiczne, część druga natomiast dedykowana jest narzędziom marketingowym i analitycznym. W każdej z nich, jako podsumowanie, umieściliśmy wyniki badań przeprowadzonych na polskich przedstawicielach rynku e-commerce.
Każdy rozdział oraz poszczególne jego części zawierają porównanie kilku zróżnicowanych w danej dziedzinie narzędzi lub wtyczek e-commerce. Szczegółowe opisy wszystkich danych zostały zestawione w tabelach, aby móc w prosty sposób porównać je między sobą. Dzięki temu, poszerzanie wiedzy będzie jeszcze przyjemniejsze.
Patronat nad raportem objęła Izba Gospodarki Elektronicznej
„O przewadze konkurencyjnej bardzo rzadko decyduje wyłącznie asortyment sklepu internetowego. Chcąc osiągnąć sukces na szeroką skalę, konieczne jest zastosowanie różnorodnych narzędzi, które w sposób realny napędzają rozwój handlu elektronicznego. Odpowiednio dopasowane rozwiązanie zapewni rozwój i przyspieszy pracę w zarządzaniu sprzedażą online na wysokim poziomie.
Wraz z naszym Przewodnikiem, proponujemy praktyczny punkt widzenia na wyzwania sektora e-commerce. Znaczną jego część poświęciliśmy na opisanie licznych systemów, które w dużym stopniu usprawniają procesy nieodłączne w prawidłowym działaniu sklepów internetowych. Są to narzędzia, wtyczki i najróżniejsze rozwiązania, które na wielu poziomach działalności automatyzują, optymalizują, rozbudowują i udoskonalają funkcjonowanie handlu elektronicznego.” - podsumowuje Anna Wolanin, kierownik działu rozwiązań e-commerce w Ideo Software.
Pobierz bezpłatny raport
Co znajdziesz w raporcie?
Pierwsza część raportu dotyczy narzędzi technologicznych odpowiadających za optymalizację procesów wokół sprzedaży online. Zestawienia dotyczą rozwiązań w 9 kategoriach takich jak:
- Silniki wyszukiwania,
- Wizualizacja z AR i 3D,
- Systemy płatności,
- PIM – Product Information Management,
- DAM – Digital Assets Management,
- WMS – Warehouse Management System,
- Monitoring porównywarek cen,
- Integratory usług kurierskich,
- CIP - Channel Integration Platform.
Druga część Przewodnika opisuje rozwiązania stosowane do działań marketingowych. Zawiera analizę urządzeń odpowiadających m.in. za:
- Programy lojalnościowe,
- Web Push,
- Landing Page,
- Live chat / phone,
- E-mail marketing,
- Platformy kompleksowe marketing automation,
- Monitoring Internetu,
- Analiza UX,
- Analiza konkurencji,
- Analityka internetowa
Zebranie najchętniej wybieranych narzędzi tworzy pewnego rodzaju listę trendów na rok 2022, które będą pozytywnie wpływać na doświadczenia klientów oraz automatyzować pracę w e-biznesie.
Więcej informacji o raporcie oraz możliwość zapisu na webinar lub pobranie pliku znajdziesz tutaj: Narzędzia i wtyczki w e-commerce 2022