-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Dynamiczny rozwój polskiego rynku e-commerce cechuje się jednym z największych wzrostów w skali świata. To pozytywne zjawisko jednocześnie rodzi pewne trudności w zakresie budowania silnej pozycji rynkowej. Taki stan rzeczy stał się wypadkową do stworzenia raportu, który prezentuje najważniejsze problemy tej branży.
Raport stanowi przydatne źródło wiedzy zarówno dla specjalistów, którzy uważnie analizują rynek, jak i jest cenną wskazówką dla pasjonatów chcących rozpocząć własny biznes. Wartością szczególną dokumentu jest fakt, iż prezentuje realny obraz rynku. Analiza została oparta na rzeczywistych wypowiedziach przedsiębiorców i menadżerów zarządzających sklepami internetowymi. Pod uwagę brano wpisy z ostatniego kwartału 2018 roku, jakie były publikowane na forach i blogach branżowych oraz w social mediach. Uzupełnienie zgromadzonej wiedzy stanowią komentarze ekspertów oraz raporty branżowe.
Szczególnie ważne dla zaprezentowania rzeczywistego obrazu polskiego e-commerce był głos, samych przedstawicieli branży: menadżerów oraz właścicieli sklepów internetowych, a nawet marketingowców. Dokonana została dogłębna analiza podejmowanej przez nich tematyki, jaką poruszali w dyskusjach oraz wpisach. Otrzymaliśmy w ten sposób szeroki zbiór materiałów, które prezentowały największej wyzwania i trudności, z jakimi mierzy się na co dzień branża e-commerce” - mówi Wojciech Szymański, Managing Director w Ideo Force.
Raport prezentuje logiczny układ informacji, które zostały podzielone na 3 segmenty. Pierwszym z nich jest „Technologia”, gdzie ukazane zostały najczęściej wybierane przez menadżerów platformy. Opisane zostały również wyzwania jakie wiążą się z tym obszarem. Sposoby pozyskania nowych klientów przez sklepy internetowe oraz kanały promocji zostały ujęte w dziale „Narzędzia/podejście do marketingu”. Ostatnim segmentem jest „Współpraca z agencjami marketingowymi”, gdzie dokonano analizy zleceń działań marketingowych podwykonawcom. Każdy rozdział został rozbudowany o komentarze specjalistów z branży, którzy dzielą się sowimi uwagami. To zarazem niezwykle przydatne i wartościowe wskazówki.
Premiera raportu odbyła się podczas konferencji „Lunch z e-commerce”. Event miał miejsce 17 kwietnia br. w warszawskim Golden Floor i był organizowany przez agencję Ideo Force.
Dokument można bezpłatnie pobrać na stronie: Raport: Problemy polskiego e-commerce