-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Zostaliśmy partnerem Seminarium PR Reginów, którego program składa się z dwóch części: seminariów i ogólnopolskiego konkursu dla studentów. Pomysłodawcą jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
Ideą jest cykl dziesięciu seminariów w Polsce, w których uczestniczyć będą m.in. przedstawiciele mediów samorządowych, biznesu, świata nauki i organizacji samorządowych. Mają one na celu poznanie i zweryfikowanie aktualnej wiedzy na temat promocji jednostek samorządowych oraz pomoc w dbaniu o ich wizerunek.
Wnioski ze spotkań zostaną spisane i wydane w formie pierwszego w Polsce raportu o PR-rze w regionach. Planowana data wydania: 2009 rok.
Drugą częścią programu PR Regionów jest Ogólnopolski Konkurs dla Studentów na najlepszą strategię promocyjną wybranej jednostki samorządowej. Najlepsze i najbardziej kreatywne pomysły zostaną nagrodzone w formie stażu w agencjach PR-owych. Dodatkowo zwycięska praca będzie opublikowana w przygotowywanym przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations raporcie o stanie komunikacji z otoczeniem w polskich regionach. Zamieszczona zostanie także na stronach Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.