Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu

Serwis www dla NUTRICIA Polska

Serwis wdrożony na zlecenie NUTRICIA Polska Sp. z o.o., do której należy marka SHS, stanowi cenne źródło informacji dla chorych i ich bliskich.

Przygotowaliśmy nowy serwis www dla marki SHS. Stanowi on ciągle rozbudowywany zbiór rzetelnych informacji nt. tej choroby, jej leczenia (diety), oraz aktualne informacje o inicjatywach edukacyjnych w obszarze wrodzonych wad metabolimu.

Serwis zrealizowany na zlecenie NUTRICIA Polska Sp. z o.o., właściciela marki SHS, skierowany jest w głównej mierze do pacjentów i ich opiekunów, ale również do lekarzy i dietetyków zajmujących się leczeniem fenyloketonurii (PKU). Rodzice małych dzieci, u których zdiagnozowano PKU oraz młodzież i dorośli chorzy na tę chorobę znajdą w serwisie bogate źródło informacji pomocnych w ich codziennym życiu. Serwis jest cennym źródłem wiedzy dla lekarzy i farmaceutów na temat preparatów białkozastępczych i żywności niskobiałkowej marki Loprofin

W serwisie zostały wdrożone dodatkowe moduły dedykowane, które mają podnieść jego atrakcyjność dla grupy docelowej. Jest wśród nich między innymi katalog przepisów, dzięki któremu użytkownicy znajdą ciekawe propozycje dań spełniających zasady wymagającej diety. Każdy może podzielić się własnym przepisem oraz wyrazić opinię na temat wybranej pozycji kulinarnej. Tabele wartości odżywczych wybranych produktów żywnościowych stanowić mogą pomoc w komponowaniu codziennego menu. Zarejestrowani użytkownicy dodają także do bazy Miejsc przyjaznych chorym na PKU polecane przez siebie miejsca. Kalendarium w połączeniu z newsletterem zadba natomiast o to, by zainteresowani nie przegapili żadnego interesującego wydarzenia – spotkań edukacyjnych i integracyjnych dedykowanych ich środowisku.

W planach jest dalsza rozbudowa serwisu między innymi o gry flashowe oraz kalkulator wartości odżywczych poszczególnych produktów, który dostępny będzie także w wersji mobilnej.

Może zainteresują Cię także

Arkadiusz Michno wśród najbardziej kreatywnych

7 marca 2012
Arkadiusz Michno znalazł się w zestawieniu 50. najbardziej kreatywnych postaci w polskim biznesie wg. magazynu „Brief”.

Konferencja „Nowe trendy w e-marketingu”

7 marca 2012
Objęliśmy patronatem konferencję „Nowe trendy w e-marketingu” zorganizowaną przez Epr.pl - PR bez Słodzenia! Odbędzie się 8 marca 2012 r. w Warszawie. Dostępna będzie także transmisja online.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas