Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu

Trzy wdrożenia portali internetowych

BPH TFI, Mazovia, Pięknieję to różne realizacje i różne potrzeby do spełnienia.

BPH TFI, Mazovia, Pięknieję to różne realizacje i różne potrzeby do spełnienia.

Witryna Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych BPH, otrzymała odświeżoną grafikę korporacyjną. Nowy serwis został zoptymalizowany pod kątem Web usability.

Dodatkowo prace nad witryną objęły zmiany w dotychczasowej strukturze serwisu. Na stronie wyodrębniono także zakładki przeznaczone oddzielnie dla Klientów Indywidualnych jak i Korporacyjnych. Dzięki temu serwis jest dużo bardziej przyjazny użytkownikowi.

Mazovia.pl to serwis wykonany dla Samorządu Województwa Mazowieckiego. W związku z tym, że powstał on dla potrzeb instytucji państwowej z dużym archiwum dokumentów, idealnym rozwiązaniem było umieszczenie go na platformie Edito CMS, która znacznie ułatwia zarządzanie wprowadzanymi treściami.

Witryna Pieknieje.pl posiada liczne funkcjonalności Web 2.0. W serwisie zaimplementowano różnego rodzaju bazy danych, jak np. baza gabinetów urody. Na stronie wdrożono również system lojalnościowy, polegający na nagradzaniu internautów punktami, wymienialnymi na nagrody lub dostęp do ograniczonych dla innych stref serwisu.

Może zainteresują Cię także

Programy lojalnościowe dla Nestlé S.A. oraz Adrenaliny

5 sierpnia 2010
Wdrożyliśmy po raz kolejny programy lojalnościowe dla dwóch naszych klientów.

Branża finansowa - realizacja dla BPS

27 lipca 2010
Współpracując z Bankiem BPS, wdrożyliśmy dla niego dwie realizacje: www.bankbps.pl oraz www.grupabps.pl.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas