-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Czym jest pozycjonowanie? Jaka jest jego definicja? Aby przybliżyć wam to i wiele innych zagadnień stworzyliśmy encyklopedię pojęć marketingowych. Poniżej kolejne hasło.
[Wojciech Szymański:] Cykl działań, które zmierzają do tego, aby strona internetowa pojawiała się jak najwyżej w naturalnych wynikach wyszukiwania. To metoda alternatywna do boksów sponsorowanych, czyli do reklamy w płatnej części wyników wyszukiwania.
Prace pozycjonerskie można podzielić na trzy zasadnicze elementy:
- Optymalizacja strony (SEO - Search engine optimization)
- Link building
- Budowa zaufania wyszukiwarki do witryny.
Bardzo częstym błędem popełnianym w pozycjonowaniu to przedkładanie ilości linków ponad budowę zaufania. Obecnie Google przykłada ogromną wagę do tego, jak wygląda zaufanie do witryny, co warto mieć to na uwadze.
Istnieje szereg firm świadczących usługi pozycjonowania, a możliwe modele rozliczania to:
Opłata za efekty
- Od pozycji konkretnych fraz kluczowych
- Od ilości wejść z wyników wyszukiwania (np. 10 gr od wejścia)
- Od wzrostu ruchu – np. za wzrost o 10% w stosunku do wcześniejszego miesiąca
Opłata stała
- Stała opłata abonamentowa (ryczałtowa)
- Stała opłata abonamentowa z ustaloną ilością godzin (np. 10 godz /ms)
Opłata mieszana
- Stała opłata abonamentowa + opłata od pozycji fraz kluczowych
- Stała opłata abonamentowa + opłata za ilość konwersji z Google
- Stała opłata abonamentowa + opłata za ilość wejść z wyszukiwarki
Według wielu ekspertów zmiany w algorytmach Google dążą do tego, aby w przyszłości skupić się wyłącznie na normalnym i kompleksowym marketingu marki, a strona wypozycjonuje się niemalże sama. Mowa tutaj szczególnie o podejmowaniu kroków, które mają na celu sztuczne zdobywanie linków do strony, co będzie miało coraz mniejsze znaczenie w procesie pozycjonowania.
Pozycjonowanie jest jedną z najbardziej efektywnych metod promocji w Internecie, a dobrze opracowana oraz zrealizowana strategia zapewnia przewagę nad konkurencją.
Autor
Wojciech Szymański, Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o.
Publikacja: NowyMarketing.pl, 31.08.2016r.