-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Aby nadążać za coraz to nowszymi trendami w sposobach zarządzania i edukowania swoich pracowników, warto zastanowić się nad wdrożeniem do swojej firmy platformy e-learningowej.
Może to znacznie usprawnić pracę, jak również procesy wdrażania nowych pracowników, mając jednocześnie realny wpływ na poziom wiedzy zatrudnionych osób.
Czym są platformy e-learningowe?
W ostatnich latach na popularności zyskują platformy e-learningowe, które są formą edukacji odbywającej się za pośrednictwem Internetu. Wpływ na ich ogromny sukces w ostatnich latach miała globalna pandemia, podczas której wiele firm i instytucji wprowadziło pracę i naukę zdalną.
Aby móc zsynchronizować pracę wielu osób, które znajdowały się w różnych miejscach, pojawiła się konieczność znalezienia takich systemów, które umożliwiłyby skoordynowanie pracy oraz szybki obieg dokumentów i informacji. Platformy e-learningowe to nowoczesne narzędzia edukacyjne, które umożliwiają zdobywanie wiedzy i umiejętności za pomocą technologii cyfrowych.
Są to wirtualne środowiska, które integrują różnorodne treści edukacyjne, takie jak kursy, materiały multimedialne, testy, zadana i interaktywne moduły. Platformy e-learningowe rewolucjonizują proces uczenia się, umożliwiając dostęp do edukacji niezależnie od czasu i miejsca, dzięki czemu użytkownicy mogą rozwijać się w dogodnym dla siebie tempie.
Tego rodzaju platformy mają zastosowanie w różnych dziedzinach, takich jak edukacja formalna (szkoły, uczelnie), szkolenia zawodowe, rozwijanie umiejętności miękkich, szkolenia produktowe, szkolenia sprzedawców i wiele innych. Są one dynamicznie rozwijającym się narzędziem edukacyjnym, które pozwala na efektywne i nowoczesne zdobywanie wiedzy w erze cyfrowej.
Jeśli interesuje Cię szerszy opis dotyczący platform e-learningowych, zachęcamy do przeczytania naszego artykułu.
Co sprawia, że edukacja online to przyszłość?
Tempo przemian, które możemy obserwować w dzisiejszym świecie jest niezwykle szybkie. To, co jeszcze niedawno było nowością, możemy dziś już zaliczyć do przeszłości. Aby firmy miały możliwość dynamicznego dopasowania się do rynku niezbędne jest ewoluowanie metod pracy, technologii oraz standardów branżowych, zgodnie z kierunkiem nowych trendów i zmian.
Kluczem do opracowania najlepszej strategii rozwoju firmy, jest odpowiednie zarządzanie wiedzą. Organizowanie szkoleń i podnoszenie kwalifikacji kadry nie jest już jedynie przywilejem. Aby dostosowywać się do ciągłych zmian niezbędne jest stałe aktualizowanie wiedzy i wprowadzanie nowych metod i strategii.
Nie bez powodu Benjamin Franklin głosił tezę, że „inwestowanie w wiedzę, zawsze przynosi największe zyski”. Chociażby z tego względu warto przyjrzeć się bliżej platformom e-learningowym, które coraz to chętniej są wprowadzane do firm. Wpływ mają na to liczne korzyści, które połączone z możliwością dopasowania platformy do potrzeb i charakteru każdego biznesu, stanowią gwarancję maksymalizacji jej efektywności.
Wdrożenie do działalności firmy platformy szkoleniowej to krok w stronę budowania kultury edukacji, która z pewnością zaowocuje w przyszłości. Na poparcie zasadności wprowadzania platform szkoleniowych do przedsiębiorstwa, należy wspomnieć o wynikach raportu „Global Corporate E-learning Market”, który podaje, że już 90% firm na świecie wykorzystuje platformy szkoleniowe.
Ten wynik prawdopodobnie jest przesadzony, zwłaszcza jeśli przeanalizujemy pod tym kątem nasz polski rynek. Ale nie da się wykluczyć, że przed szkoleniami online rozpościera się świetlana przyszłość. Jeśli interesuje Cię aktualna analiza dotycząca korporacyjnego e-learningu, która zawiera informacje o wielkości tego rynku, jego prognoz i analiz branżowych, to zachęcamy do zapoznania z tym raportem. Wyliczenia dokonane przez GlobeNewswire zdają się potwierdzać tę tezę. Według nich, rynek szkoleń e-learningowych ma rosnąć w tempie ok. 10 % rocznie.
Korzyści płynące z zastosowania e-learningu w firmie
Na myśl o siedzeniu nad książką i przyswajaniu wielu zawiłych informacji, wielu z nas odczuwa delikatne zniechęcenie. Od czasu szkoły podstawowej, aż do ukończenia studiów, tak właśnie wyglądała nasza edukacja. W pracy miało być przecież inaczej! Ale powiedzenie, że „człowiek uczy się całe życie”, nie jest jedynie utartym frazeologizmem, lecz życiową prawdą.
Jeśli nie chcemy stać w miejscu, a naszym celem jest stawanie się coraz lepszym w swoim zawodzie, nie ominie nas ciągłe poszerzanie swoich kompetencji. A co jeśli można uczyć się przyjemnie? Z wykorzystaniem potencjału multimedialnego oraz nowoczesnych metod zapamiętywania, jesteśmy w stanie sprawić, że nauka stanie się przyjemnością, a nie przykrym obowiązkiem. Przyjrzyjmy się jednak bliżej korzyściom, które charakteryzują system e-learningu:
- Możliwość nauki o dowolnym czasie i w dowolnym miejscu. Każdy sam może wybrać dogodną dla siebie porę dnia, w której jego mózg jest najbardziej chłonny i nastawiony na przyswajanie nowych informacji. Nie bez znaczenia jest również nieprzerwany dostęp do zasobów szkoleniowych.
- Ogromna ilość materiału, która może być gromadzona w różnych formach, np.: filmowych, graficznych, tekstowych, ale również w postaci gier interaktywnych czy quizów, co bezpośrednio wpływa na poziom zainteresowania odbiorców.
- Personalizacja procesu szkoleniowego poprzez dostosowanie procesu nauki do potrzeb i poziomu zaawansowania. Dzięki temu każdy znajdzie dla siebie najlepszą drogę do zdobywania wiedzy i nowych umiejętności.
- Ujednolicenie przekazu, co zapobiega rozmywaniu się kluczowych dla firmy informacji.
- Korzystanie z platformy e-learningowej jest dużą oszczędnością. Nie trzeba martwić się o koszty i dostępność wynajęcia powierzchni szkoleniowych ani o koszty szkolenia, które często mocno obciążają firmowy budżet. Dzięki wdrożeniu własnej platformy szkoleniowej, możemy uniknąć wysokich kosztów generowanych przez potrzeby edukacyjne i szkoleniowe pracowników. Jest to również ogromna oszczędność pieniędzy i czasu przy wdrażaniu nowych pracowników, którym w tym przypadku wystarczy przypisać dostęp do platformy, na której czekają już na nich gotowe szkolenia. Oszczędzamy nie tylko pieniądze, ale również czas, który byłby potrzebny na dojazdy – zwłaszcza na szkolenia odbywające się poza miejscem zamieszkania. W końcu – czas to pieniądz!
- Kompleksowy onboarding dla nowych pracowników, dzięki któremu istnieje pewność, że wszystkie informacje zostaną dokładnie przekazane, a pracownicy wejdą do firmy wyposażeni w wiedzę, która pozwoli im na szybkie wdrożenie się do zadań na nowym stanowisku.
- Monitorowanie postępów jest ważne nie tylko dla kadry zarządzającej, która dostaje informacje o postępach każdego pracownika praktycznie od ręki. To pozwala im na zweryfikowanie tych obszarów, które potrzebują dodatkowego wzmocnienia. Ale również jest to istotny element dla samej osoby przystępującej do szkolenia. Widok własnych postępów motywuje nawet najbardziej oporne na wiedze osoby!
- Oddziaływanie na public relations i budowanie korzystnych relacji firmy z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym. Organizacja, która dba o rozwój kompetencji pracowników i płynny przepływ informacji z klientami i handlowcami zyskuje na atrakcyjności.
E-learning – co wpływa na jego efektywność edukacyjną
Personalizacja, która była już wspominana w tym artykule, to jeden z najważniejszych elementów, mających bezpośredni wpływ na proces nauczania. Każdy z nas jest inny. Inaczej wygląda, ma inny gust, lubi inny gatunek muzyki, a co za tym idzie – również inaczej podchodzi do procesu uczenia się. Dzięki platformom e-learningowym, każdy pracownik może przerabiać dany materiał według własnych preferencji i tempa przyswajania wiedzy.
Daje to możliwość powtarzania tych elementów, które są dla niego najbardziej skomplikowane, a poświęcić mniej czasu na te kwestie, które ma już opracowane do perfekcji. Różnicą między tradycyjnym szkoleniem a platformą e-learningową jest przede wszystkim długofalowy program nauczania.
Często szkolenia stacjonarne mają mocno ograniczoną liczbę godzin programowych, które nie wyczerpują tematu – a często stanowią tylko wprowadzenie do zagadnienia. Przy korzystaniu z usług platformy szkoleniowej możemy wyeliminować ten problem, poprzez dodawanie coraz to nowych lekcji i materiałów naukowych. Wykorzystanie nowych technik edukacyjnych i bazowanie na opracowanych przez naukowców najlepszych technikach zapamiętywania, odgrywa kluczową rolę w efektywności edukacyjnej platform szkoleniowych.
Czynniki wpływające na wybór dostawcy e-learningu
Wszystkim, którzy decydują się na wprowadzenie do swojej firmy szkoleń online zależy na tym, aby przynosiły one rezultaty. Dlatego warto jest postawić na zweryfikowanie tego, czy zostają realizowane cele, które stanowiły motywację powstania kursów e-learningowych dla pracowników. Właśnie z tego względu należy pamiętać o tym, aby brać pod uwagę sposób realizacji platformy e-learningowej przez jej dostawcę.
Sama struktura kursu oraz zawarte w nim lekcje, muszą angażować uczestnika do uważnego przerabiania dostępnego materiału. Nacisk powinien być położony na przekazywanie i utrwalanie kluczowych informacji, jak również wprowadzać system motywacyjny, aby zachęcić pracowników do poszerzania swoich kompetencji za pomocą oferowanych im kursów.
Kluczem do sukcesu każdej platformy szkoleniowej jest zawartość merytoryczna oraz sposób, w jaki zostaje ona przekazana kursantom. Dlatego tak ważne jest, aby udostępniane materiały stymulowały pracę umysłu. Jeśli platforma szkoleniowa jest zrealizowana z wykorzystaniem najnowszych technik edukacyjnych i technik służących do szybkiego zapamiętywania, a jej treści są angażujące i stymulujące umysł do pracy – wtedy pracownik zdecydowanie chętniej będzie sięgał po jej zasoby.
Należy pamiętać, że sukces platformy e-learningowej zależy od pomysłowości i poziomu wiedzy ekspertów, którzy ją tworzą. To właśnie z tego powodu przy wyborze dostawcy e-learningu, powinno kierować się jego doświadczeniem w tej branży, oraz pozytywną oceną realizacji, które są już przez niego wdrożone. Warto zwrócić uwagę na to, czy wykorzystuje on nowe technologie i czy jego koncepcja jest dopasowana do naszej wizji. Fachowe doradztwo, jakościowe rozwiązania w kontekście merytorycznym, technologicznym i metodycznym, a także partnerskie podejście do współpracy – to cechy, którymi warto kierować się przy poszukiwaniu odpowiedniego dla nas dostawcy e-learningu.
Jak stać się liderem w branży edukacji online?
Oprogramowanie i system zarządzania platformą
Jeżeli zależy Ci na maksymalnej skuteczności w usprawnieniu edukacji i w kierowaniu zasobami wiedzy, wybierz przejrzysty system zarządzania szkoleniami. Twoja organizacja z pewnością skorzysta w długofalowej perspektywie na tym, jeśli szkolenia będą częścią jednego, dużego projektu edukacyjnego, który zostanie podzielony na etapy, moduły i poziomy zaawansowania.
Samo oprogramowanie, za pomocą którego będziesz zarządzać platformą w obszarze administracyjnym, musi być precyzyjne, przejrzyste i intuicyjne. Warto zwrócić uwagę na to, czy dane są rozbudowane i jednocześnie uporządkowane, bo to właśnie na ich podstawie możliwe jest podejmowanie konkretnych decyzji, dotyczących rozwoju szkoleniowego pracowników, jak również firmy.
Monitorowanie postępów i możliwość generowania raportów indywidualnych i grupowych
Monitorowanie procesów edukacyjnych przeprowadzanych przez kursantów, jest ważne nie tylko z pozycji firmy, ale również odgrywa znaczącą rolę dla samych zainteresowanych – do których to właśnie kierowane są szkolenia. Zadbaj więc o to, aby oprogramowanie pozwalało na łatwy dostęp do wyników nauki, które będą prezentowane w czytelnych i przejrzystych raportach indywidualnych jak i grupowych. To, co powinno znaleźć się w takim raporcie zależy od specyfikacji szkoleń. Mogą to być takie funkcje jak:
- Terminowość realizacji danego celu edukacyjnego,
- Wyniki przeprowadzonych testów,
- Zestawienie wyników pracowniczych różnych filii firmy.
Wszystkie te dane pozwalają na dogłębne analizy oraz umożliwiają ulepszanie platformy w kierunku wyznaczonym przez realne potrzeby. Daje to pole na wprowadzanie zmian i poprawek w tych częściach kursów i szkoleń, które według raportów odznaczają się najniższym stopniem opanowanego materiału. Pozwala to na zmaksymalizowanie efektywności edukacyjnej i szybką reakcję na uwidaczniające się braki.
Podstawy nowoczesnej edukacji i potencjał multimedialny
Historia kołem się toczy. I dotyczy to bardzo wielu kwestii społecznych, historycznych.. I można by tak wymieniać bardzo, bardzo długo. Ale bezsprzecznie wracamy do czasów kultury obrazkowej. Lubimy cieszyć swoje oczy dziełami sztuki, czy produkcjami filmowymi w jak najlepszej jakości. Otaczają nas komunikaty obrazkowe, a kreatorzy wizualizacji marketingowych prześcigają się w projektach, które najbardziej przyciągną wzrok odbiorcy.
Dlatego warto, aby platforma szkoleniowa wyróżniała się już od samego początku przejrzystym, ale również interesującym graficznie interfejsem. Warto zdać się w tej kwestii na doświadczenie grafika, który dobierze kolorystykę, kontrast, spójność całej estetyki i proporcje elementów. Nie powinno się oceniać książki po okładce – ale odbiorcy dokonują ocen już w pierwszych kilkunastu sekundach po zetknięciu się z produktem.
Warto sprawić, aby pierwsze wrażenie zachęciło ich do wypróbowania platformy – a w efekcie tego, do ciągłego korzystania z jej zasobów. Za wprowadzeniem grywalizacji oraz elementów interaktywnych do platformy szkoleniowej przemawia fakt, że dzięki interakcji na otrzymaną wiadomość, nasz mózg jest w stanie szybciej ją przyswoić i zapamiętać. Dlatego tak ważne jest, aby szkolenia na platformie były oparte na interaktywności.
A co kryje się za tym pojęciem? Tak naprawdę ogranicza nas tylko wyobraźnia! Kursanci mogą odkrywać kolejne informacje poprzez zbieranie punktów, rozwijanie kolejnych sekcji z ciekawostkami, odblokowywanie dalszych części kursu po dobrze przeprowadzonej symulacji danego problemu, który odpowiada Twojej branży.
Quizy i pytania to coś, co zmusza do zapamiętywania i mobilizuje do sprawdzania się w rywalizacjach! A może daj szanse pracownikom rywalizować ze sobą? Pomysłów może być wiele – ważne, aby podczas analizy opracować takie rozwiązania, które będą pasować do dynamiki i interakcji charakteryzujących Twoją firmę. Wyposaż swoją platformę w przydatne funkcje, takie jak:
- Udostępnianie materiałów do nauki – niektórzy wolą uczyć się wykorzystując materiały drukowane, tworząc na nich swoje zapiski, segregując je w folderach czy tworząc własne mapy myślowe. Daj im możliwość do łatwego dostępu do treści, których nie będą musieli przepisywać ręcznie – co mogłoby być dla nich zniechęcające.
- Czat – możliwość dopytania się, przedstawiania swoich odczuć i wspólne rozwiązywanie problemów również wpływa na procesy efektywnego uczenia się. Taki czat daje również możliwość do podzielenia się z innymi pracownikami swoim problemem, którego rozwiązanie może przerodzić się w nową technikę sprzedażową, czy dobrą praktykę do wdrożenia. To właśnie dzięki metodzie zwanej „burzą mózgów” rodzą się zazwyczaj najlepsze pomysły!
- Przydzielanie dostępów
- Kalendarz – moduł kalendarza pozwala na informowanie użytkowników o wszystkich zbliżających się wydarzeniach, jak również umożliwia ich dodawanie. Dodane wydarzenia mogą być widoczne jedynie dla osoby je wprowadzającej, ale także mogą być przez nią udostępniane wybranym użytkownikom. Ta funkcja pomaga w sprawnym planowaniu i efektywnej organizacji czasu pracowników.
- Certyfikaty – jest to ważny element gratyfikacji użytkowników, którzy uzyskają pozytywny wynik ukończenia szkolenia. Stwarza to również możliwość udokumentowania zdobytej wiedzy, co może pozytywnie wpłynąć na motywacje pracowników przystępujących do szkolenia.
- Katalog linków – to moduł, który umożliwia przechowywanie w jednym miejscu wszystkich niezbędnych dokumentów, plików, filmów czy linków do serwisów zewnętrznych. Wprowadzenie tego modułu porządkuje zasoby wiedzy znajdującej się na platformie – co pozwala użytkownikom na szybkie wyszukanie interesującego ich materiału.
Z pewnością zastosowanie tych funkcji wpłynie na komfort pracy z platformą i sprawi, że będzie ona jeszcze bardziej przystępna i atrakcyjna dla użytkowników.
Kompatybilność platformy z różnymi urządzeniami
Wybierając nowoczesne oprogramowanie nie musimy martwić się o to, że nie zadziała ono na urządzeniach mobilnych, które wykorzystują różne systemy operacyjne. Jest to niezmiernie ważne, ponieważ daje możliwość na przerabianie kolejnych modułów szkoleniowych np. podczas spaceru z psem lub w drodze do pracy. Platformy streamingowe przyzwyczaiły ludzi do możliwości odsłuchiwania i oglądania interesujących ich treści w zasadzie w każdej możliwej chwili, za pomocą własnej komórki czy tabletu. Dlaczego więc nie dać takiej możliwości na platformie e-learningowej?
Możliwość dodawania własnych szkoleń
Dobry i szybki przepływ informacji w firmach jest nieoceniony. Ważne, aby tak samo szybko można było dzielić się wiedzą. Nowa strategia sprzedaży? Nowoczesne techniki pozyskiwania klientów? Im szybciej te informacje i szkolenia zostaną udostępnione wszystkim pracownikom, tym większe korzyści dla firmy! Dlatego platforma musi dawać możliwość szybkiego edytowania szkoleń i łatwego tworzenia nowych treści.
Dobrze, jeśli system będzie miał możliwość zaimportowania już istniejących w Twojej firmie materiałów szkoleniowych. Mogą one stanowić bazę do rozbudowania kolejnych szkoleń. Warto zastanowić się również nad kompatybilnością Twojego systemu z innymi platformami e-learningowymi, takimi jak Rise, Captivate czy Storyline.
Platforma zintegrowana z brandingiem Twojej marki
W punkcie o potencjale multimedialnym pojawił się temat wizualnych aspektów platformy. Dobre wykonanie i interesująca szata graficzna to z pewnością klucz do sukcesu – ale może być on jeszcze większy i nieść ze sobą również korzyści wizerunkowe i marketingowe. Aby osiągnąć ten cel, styl platformy e-learningowej musi współgrać z identyfikacją wizualną Twojej marki.
Poczucie przynależności wzbudza w ludziach pozytywne emocje – spraw, aby Twoja platforma szkoleniowa zrzeszała grupę osób, dążących do jednego celu! Za jej pomocą, możesz umocnić również pozycje swojej firmy, jako nastawionej na stały rozwój i podnoszenie kompetencji swoich pracowników, jak również budować obraz przedsiębiorstwa wdrażającego nowe technologie oraz stale rozwijającego swój potencjał.
Wyróżnij się!
Dzięki platformie e-learningowej istnieje również możliwość stworzenia przestrzeni z materiałami szkoleniowymi dla swoich dystrybutorów oraz klientów. Wykorzystanie takiego rozwiązania pozwala na swobodne zapoznanie się z instrukcjami oraz wytycznymi, dotyczącymi wdrażania lub używania danego produktu. To podejście jest gwarantem spójnej komunikacji i pozwala na przekazanie wszystkich niezbędnych informacji.
A dlaczego nie wykorzystać tego narzędzia do prowadzenia spotkań z klientami i przedstawiania im nowych specyfikacji produktu?
Organizowanie spotkań za pośrednictwem wideokonferencji na Twojej platformie szkoleniowej, może nie tylko przynosić korzyści we współpracy z dystrybutorami, ale również budować w nich przekonanie, że firma dokłada wszelkich starań, by usprawniać i maksymalizować efekty swojej działalności.
Wykorzystywanie własnej platformy w celach komunikacyjnych, z pewnością nie będzie obojętne dla klientów i zostanie przez nich pozytywnie odebrane!
Podsumowanie
Platformy szkoleniowe stają się nieodłącznym elementem nowoczesnego biznesu. Wpływają one nie tylko na zwiększoną efektywność szkoleń i szybką reakcję na pojawiające się luki kompetencyjne, ale również ułatwiają zarządzanie wiedzą. Co równie ważne – wpływają na pozytywny odbiór marki i kulturę organizacyjną. Warto w tym miejscu przypomnieć, że aby aplikacja szkoleniowa przyniosła maksymalne efekty, musi być dopasowana do potrzeb i wizji firmy!
Kiedy wiemy już, jak powinna wyglądać i jakie funkcje spełniać nasza platforma do e-learningu, warto skierować się do software house’u, który ma doświadczenie i odpowiednie kompetencje, aby pomóc w określeniu zakresu funkcjonalności platformy oraz w doborze odpowiedniej technologii. Stworzenie platformy e-learningowej wymaga specjalistycznej i obszernej wiedzy, dotyczącej tworzenia aplikacji webowych, które będą oferowały ich odbiorcom wachlarz funkcjonalności – co dodatkowo wpłynie na pozytywny odbiór platformy, jako profesjonalnego miejsca do podnoszenia swoich kompetencji.
Jeśli jesteś zainteresowany oddziaływaniem platform e-learningowych na rozwój działu sprzedaży i sieci sprzedaży, lub chcesz dowiedzieć się, jak krok po kroku powstaje platforma szkoleniowa – pobierz nasz bezpłatny przewodnik – „E-learning. Skuteczne narzędzie w podnoszeniu kompetencji sprzedawców” i poprowadź swój biznes do największego, możliwego sukcesu!