-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
"… i nie zawsze wie, o co spytać. Chcąc przeprowadzić audyt serwisu www, warto już na początku zadać sobie kilka podstawowych pytań: co chcemy osiągnąć, do jakich ludzi dotrzeć i dlaczego własciwie potrzebujemy badan?" Artykuł podpowie na co warto zwrócić szczególną uwagę.
Fragment artykułu:
"Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi, które teoretycznie klienci mogą wykorzystać samodzielnie, bez pomocy firmy czy konsultanta zewnętrznego. Analiza statystyk portalu np. pod kątem używania dostępnych w serwisie rozwiązań, popularności działów, itd., clickmapy, zrozumienie architektury informacji przez użytkowników, nagrania wideo z sesji odwiedzin użytkownika - wszystko to można zbadać wykorzystując ogólnodostępne narzędzia. Problem jednak nie leży w dostępie do narzedzi czy umiejętności ich wykorzystania, a w ich doborze do aktualnych potrzeb. Do tego przydaje się pomoc i wiedza eksperta. Interpretacja wyników i odniesienie ich do całości - strategii internetowej czy celu serwisu, bardzo często wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia. Badanie użyteczności to często zadawanie odpowiednich pytań i umiejętność interpretacji wyników analiz w kontekście elementów, które nie były badane, a mają kluczowe znaczenie jako spójna całość."
Współautor
Piotr Zając
Specjalista ds. e-marketingu i e-biznesu, Ideo Sp. z o.o.
Publikacja:
Interaktywnie.com