-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Nasi specjaliści to kreatywni ludzie, chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami. Tym razem w Raporcie Interaktywnie.com (Internet Software House) wypowiadali się: Łukasz Szymański oraz Jacek Tobiasz.
Wypowiedź Łukasza Szymańskigo
- Wraz ze wzrostem wymagań klientów konieczne jest specjalizowanie swojej działalności. Z tego też powodu pojawia się coraz więcej firm zainteresowanych wdrażaniem rozbudowanych, zaawansowanych systemów informatycznych. Muszą być one dobrze przemyślane, poprawnie zaprojektowane oraz wdrożone z uwzględnieniem wysokiej dbałości o szczegóły. Najczęściej są one tworzone od podstaw lub w oparciu o istniejące wysokowydajne technologie, z uwzględnieniem wysokiego stopnia dostosowania do konkretnego wdrożenia. Między innymi te czynniki sprawiają, że są w stanie sprawnie i wydajnie realizować stawiane przed nimi cele. By budować tak zaawansowane technologiczne platformy, konieczna jest daleko idąca specjalizacja, którą mogą zapewnić powoływane w tym celu firmy typu Internet Software House oraz duże agencje interaktywne, mogące wydzielić grupę pracowników do realizacji tylko tego typu projektów.
- Praktycznie każda firma wykorzystująca procesy biznesowe, które mogą być realizowane za pośrednictwem platformy internetowej, może być zainteresowana wdrożeniem dedykowanej jej potrzebom aplikacji. Nie jest tu istotna branża, czy wielkość przedsiębiorstwa, a wartość jaką daje platforma internetowa w 100 procentach dostosowana do potrzeb.
- Zaryzykuję tezę, że szczególnie niewielkie firmy, których właściciel musi liczyć się z każdą wydawaną złotówką, powinny zastanawiać się nad optymalizacją procesów biznesowych. W wielu przypadkach udowodniliśmy, że nawet małe firmy mogą czerpać wymierne korzyści z wdrożenia dedykowanej im aplikacji.
Wypowiedź Jaceka Tobiasza
- Pamiętam czasy, gdy standardem było projektowanie stron pod rozdzielczość 800x600. Przez ostatnią dekadę przyzwyczailiśmy się do tego, że ekrany z roku na rok zwiększały swoją rozdzielczość. Zmieniały się również standardy tworzenia layoutów: zwiększanie szerokości strony, rozmiaru czcionki czy odstępów. W pewnym momencie okazało się, że małe rozdzielczości wracają wraz z upowszechnieniem urządzeń mobilnych. Pojawił się więc dylemat - czy tworzyć witryny dedykowane wersji mobilnej czy może dostosować to co już mamy tak, by dobrze wyglądało na każdym ekranie? Responsive web design jest odpowiedzią na ten problem.
- Musimy pamiętać o innym kontekście w jakim znajduje się użytkownik takiego serwisu. Skoro wchodzi na dany serwis na urządzeniu mobilnym, to pewnie dlatego, że już, teraz potrzebuje informacji. W większości przypadków w zupełności zadowoli go informacja o produkcie/usłudze, cennik, dane kontaktowe/adres i może jakaś galeria produktu. Cała reszta informacji, które może by przeglądał siedząc przed komputerem jest raczej zbędna.
- Na desktopach chcemy pokazać poziome menu rozwijane po najechaniu myszką, na ekranach dotykowych nie jest to takie oczywiste.
Publikacja:
Interaktywnie.com, październik 2012r.