-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Infografika stworzona na podstawie publikacji: 11 kroków do sukcesu w e-commerce, czyli checklista dobrego sklepu internetowego.
... Jeśli planujesz więc własny biznes, to prawdopodobnie w pierwszej kolejności pomyślisz o sprzedaży internetowej. W ramach postanowień noworocznych często myślimy również o zmianach związanych z naszą karierą. Przygotowaliśmy małą „ściągę” dla tych, którzy stawiają (lub planują) pierwsze kroki w handlu internetowym.
Zarezerwuj sobie co najmniej jeden spokojny wieczór i upewnij, że nikt i nic nie będzie Ci przeszkadzać. Skup się na dokładnej analizie każdego z poniższych pytań. Ba – potraktuj je jako ważny element biznesplanu. Jeśli chcesz rzetelnie podejść do tematu, nie odpowiadaj „Mnie to nie dotyczy”. Zastanów się raczej, jakie podejmiesz działanie, gdy Twój biznes urośnie na tyle, że zacznie Cię to dotyczyć. Wówczas poznasz stopień skomplikowania tego biznesu i właściwie przygotujesz się na rzeczy, które mogą Cię spotkać... [czytaj dalej - artykuł "11 kroków do sukcesu w e-commerce, czyli checklista dobrego sklepu internetowego"]