-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Porównanie systemów PIM
Wybór systemu klasy PIM nie należy do najprostszych. Aby najskuteczniej dopasować rozwiązanie do Twoich potrzeb, przygotowaliśmy porównanie kilku, najczęściej pojawiających się w naszych rozmowach z Klientami.
Branża e-commerce z roku na rok przechodzi transformację. Zachowania klientów zmieniają się, a ich wymagania ciągle rosną - badania pokazują, że konsumenci coraz częściej dokonują zakupów w formie online.
Nowa rzeczywistość stoi pod znakiem cyfryzacji i technologii, co jest zarówno szansą, jak i ogromnym wyzwaniem dla e-commerce. Z pomocą przychodzi system klasy PIM.
PIM, czyli Product Information Management, jest systemem zarządzania informacjami o produktach. Pozwala na sprawne koordynowanie ofertą produktową, centralizując i automatyzując prace związane z tworzeniem kompleksowych informacji zawartych w kartach produktowych.
W jednym miejscu przechowuje cały zestaw danych, a następnie przekazuje go do odpowiednich kanałów sprzedaży dzięki łatwej integracji z zewnętrznymi systemami informatycznymi.
PIM jest dedykowany szczególnie do dużych i średnich firm, które odznaczają się szerokim asortymentem i wieloma zmiennymi. Usprawnia pracę nie tylko w branży e-commerce, ale również producentom i dystrybutorom posiadającym rozbudowaną informację na temat produktów własnych.
Dzięki tej platformie użytkownicy otrzymują pakiet aplikacji, który wspiera zarządzanie informacjami o asortymencie. Obecnie na rynku funkcjonuje ponad 50 dostawców oraz wiele różnych systemów, dlatego wybór takiego, który najlepiej sprawdzi się w przypadku Twojej firmy nie jest prosty.
Aby pomóc zidentyfikować, który z nich jest lepszy w przypadku Twojej firmy, przedstawiamy Porównanie systemów PIM – dokument zestawiający wybrane rozwiązania dostępne na rynku, by ułatwić wybór najlepszego narzędzia dla Twojej firmy.