-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Firma "Centrum Obsługi Powypadkowej CODEX" powstała w lutym 2008 roku jako kancelaria odszkodowawcza. Codex jest pełnomocnikiem osób poszkodowanych w wypadkach przed instytucjami zobowiązanymi do naprawienia szkody (Towarzystwa Ubezpieczeniowe, zakłady pracy, etc). By zapewnić uczestnikom wypadków jeszcze lepszą obsługę, firma zleciła nam przygotowanie aplikacji mobilnej będącej swoistym asystentem osoby uczestniczącej w wypadku.
Zadania i cele
Aplikacja prowadzi użytkownika po wszystkich krokach, jakie należy podjąć po uczestniczeniu w wypadku, zaczynając od wezwania pomocy, po zebranie informacji na miejscu wypadku, kończąc na zapewnieniu sobie bezpieczeństwa prawnego oraz prawa do odszkodowania. Wszystkie informacje można wprowadzić bezpośrednio w formularze, które znajdują się w aplikacji.
Aplikacja pozwala na przeprowadzenie użytkownika po wszystkich niezbędnych krokach, jakie należy podjąć uczestnicząc w wypadku.
Ponadto ułatwia ona kontakt z doradcą, który odpowie na wszelkie pytania oraz wątpliwości, jakie mogą pojawić się w tej stresującej sytuacji. Możliwe jest skorzystanie z Centrum Obsługi Powypadkowej przez 24/7, przez co skutecznie kieruje dalszymi krokami poszkodowanych.
Główne funkcje aplikacji:
- Wezwanie pomocy (112),
- możliwość konsultacji online - aplikacja inicjuje połączenie telefoniczne bezpośrednio z konsultantem,
- Poradnik "Wypadek - jak sie zachować",
- lista wszelkich danych potrzebnych do zgłoszenia odszkodowania (dane personalne, informacje o pojazdach i zdarzeniu) możliwość zapisania notatek z wypadku,
- możliwość rozszerzenia notatki o nagranie głosowe i/lub zdjęcia.