-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Fabryka Firanek i Koronek „HAFT” S.A. z siedzibą w Kaliszu, to największy w Polsce producent firanek i wyrobów dziewiarskich. Początki Fabryki sięgają XIX wieku. Jako jedyna firma w kraju produkuje wyroby haftowane na skalę przemysłową. Obecnie jej produkty można znaleźć w niemal 600 sklepach i sieciach handlowych. Produkcja oparta jest na trzech odrębnych parkach maszynowych technologii dziewiarskiej, hafciarskiej i tkackiej.
Zadania i cele
Zlecenie obejmowało zaimplementowanie naszej autorskiej platformy Logito. Jest ona dedykowana organizacjom potrzebującym rozwiązań, które mogą być dostosowywane do indywidualnych wymogów przedsiębiorstwa i branży, w której funkcjonuje.
System stanowi wspracie działu zakupów wewnętrznych.
Platforma została wyposażona w liczne moduły, które odwzorowują i umożliwiają sprawną realizację procesów występujących w firmie.
- Moduł zapotrzebowania – dział produkcyjny składa zapotrzebowanie na towary, które są skatalogowane w systemie Logito. Następnie informacja ta trafia do odpowiednich jednostek, które muszą dokonać akceptacji przed złożeniem konkretnego zamówienia.
- Moduł zamówienia – zaakceptowane zgłoszenie trafia do działu zamówień, gdzie na podstawie bazy dostawców drukowane są gotowe formularze. W tym module następuje także podział zamówienia na poszczególne dostawy.
- Moduł faktur – po dostarczeniu towaru, w module, oprócz samej faktury, wprowadzany jest szczegółowy opis zamówienia, wraz z dokumentem z magazynu. Gwarantuje to dostęp do kompleksowych informacji odnośnie tego, czy wszystkie dane zgodne są z rzeczywistym zapotrzebowaniem, wraz z akceptacjami po stronie jednostek decyzyjnych. W taki sposób opisane faktury przekazywane są już bezpośrednio do firmowego systemu fakturowania.
- Moduł decyzji cenowych – każdy nowy produkt musi przejść proces akceptacji ceny. Ścieżka postępowania rozpoczyna się od wyceny zaproponowanej przez dział produkcji, która jest realizowana na bazie specyfikacji produktu i kosztów jego wytworzenia. Następne kroki to propozycja cenowa po stronie działu handlowego, akceptacja osób zarządzających oraz księgowość. Zmiany są zapisywane na każdym etapie, dzięki czemu dział produkcji może na bieżąco mieć aktualne informacje odnośnie historii zmian cen.
Główne korzyści dla Klienta
- Usprawnienie procesu składania zamówień i poprawa ich obsługi,
- ułatwienie komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie,
- skrócenie czasu składania zamówienia,
- zwiększenie efektywności zarządzania przepływem informacji.