-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
iParts.pl to jeden z największych sklepów internetowych, specjalizujący się w sprzedaży części samochodowych. Na ofertę składa się ponad 2 000 000 części zamiennych do niemal wszystkich marek samochodowych spotykanych na polskich i europejskich drogach. Produkty dostępne w sklepie pochodzą od renomowanych producentów i posiadają gwarancję jakości. Zarówno bogaty asortyment, jak i wieloletnie doświadczenie oraz ciągły rozwój są potwierdzeniem pozycji lidera sklepu iParts.pl na rynku części samochodowych.
Wszystkie transakcje realizowane w sklepie odbywają się drogą internetową. Pozwala na to zaawansowany system informatyczny bazujący na unikalnym systemie CMS Edito zintegrowanym z największym systemem katalogowania części TecDoc Webservice. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii softwarowych oraz sprzętowych, Klienci mają swobodny dostęp do pełnego katalogu części.
Zadania i cele
Ponieważ iParts.pl to największy sklep internetowy w branży motoryzacyjnej, istotnym elementem strategii marketingowej stały się działania związane z kreowaniem wizerunku lidera, wręcz eksperta w branży. Aby to osiągnąć, wykorzystano content marketing, który publikowany był zarówno w obrębie serwisu, jak i w sieci.
Na stronie sklepu powstała Baza wiedzy, w której znajdują się wartościowe artykuły, zawierające przydatne dla użytkowników informacje.
Nadrzędnym celem tworzonych jest treści wsparcie pozycjonowania, a ich promocja poprzez marketing szeptany przyciaga na stronę sklepu potencjalnych klientów.
Elementem budowania wizerunku eksperta stały się publikowane w serwisach branżowych artykuły eksperckie o tematyce motoryzacyjnej, głównie w zakresie eksploatacji samochodu i rynku części zamiennych. W ten sposób sklep iParts.pl przedstawiany był jako niekwestionowany lider na rynku. Dodatkowo treści publikowane w wartościowych serwisach pozytywnie przełożyły się na prowadzone równocześnie działania z zakresu pozycjonowania.
Osiągnięte efekty
- Wzrost popularności marki,
- wzrost liczby wejść na stronę,
- pozyskanie nowych klientów,
- umocnienie relacji z klientami,
- wzrost lojalności klientów.