-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej jest jedną z wiodących prywatnych uczelni warszawskich. Istnieje już od 1992 roku, funkcjonując pod obecną nazwą od 2014 r. Na ofertę edukacyjną UTH składa się 8 kierunków Wydziału Zarządzania i Logistyki oraz Wydziału Inżynieryjnego, co w sumie daje aż 43 specjalności. Od początku istnienia UTH ukończyło 28 000 absolwentów, uzyskując tytuły inżyniera i magistra.
Zadania i cele
Z Uczelnią Techniczno-Handlową im. Heleny Chodkowskiej współpracujemy już od kilku lat, prowadząc działania o charakterze wizerunkowym. Każdego roku ważną częścią strategii są prace realizowane na potrzeby marketingu rekrutacyjnego. W celu promocji UTH wśród absolwentów szkół średnich, postanowiliśmy zaciekawić odbiorców oryginalną formą przekazu. Dlatego wykorzystaliśmy jeden z najnowszych rodzajów visual content marketingu.
By zaprezentować ofertę edukacyjną Uczelni wśród grupy docelowej złożonej z ludzi młodych, stworzyliśmy gifografikę, animowaną wersję infografiki.
Za pomocą ruchomych graficznych elementów przedstawialiśmy ofertę edukacyjną UTH w kontekście najczęściej wybieranych kierunków studiów w ostatnich latach. Gifografika została udostępniona na wielu kanałach skupiających ludzi młodych, m. in. serwisach społecznościowych i serwisach dedykowanych formom visual. Zadbaliśmy również o promocję na forach internetowych, by wzmocnić efekt rozprzestrzeniania wirusowego.
Osiągane efekty
- Dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
Gifografika