-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Projekt został zrealizowany dla jednej z największych polskich firm branży FMCG. Wspomaga niezależnych, polskich przedsiębiorców, zapewniając im efektywne narzędzia biznesowe oraz marketingowe wsparcie.
Zadania i cele
W ramach współpracy zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy aplikację eDoradca, dedykowaną przedstawicielom handlowym firmy. Jest to aplikacja mobilna zintegrowana z aplikacją webową Klienta.
Aplikacja umożliwia planowanie wizyt w poszczególnych placówkach handlowych wraz z określeniem typu wizyty, np. audyt sklepu.
Realizacja poszczególnych zadań podczas wizyty w danej placówce jest oznaczana na bieżąco w aplikacji. Przykładowo niektóre zadania można oznaczyć jako „do wyjaśnienia z kierownikiem placówki” lub jako „warunkowo zakończone”. W zależności od statusów poprzednich wizyt w danej placówce pracownik otrzymuje osobną listę zadań do realizacji. Przydatną funkcją aplikacji jest porównywarka cen tzw. „kontrola konkurencji”. Przedstawiciel handlowy może wprowadzić produkt do listy i określić cenę zarówno w obsługiwanych placówkach, jak i w placówkach konkurencji. System wylicza różnice i przesyła raport na serwer Klienta.
Aplikacja eDoradca posiada kilka funkcjonalnych modułów:
- Dedykowane kalkulatory i formularze dynamiczne.
- Raporty, które prezentują zestawienia tabelaryczne danych pobieranych z systemów Klienta.
- Moduł pomocy zawierający bazę wiedzy dla przedstawicieli.
- Skaner kodów pozwalający na szybki dostęp do wszelkich informacji na temat danego produktu.
- Moduł wiadomości ułatwiający bieżący kontakt z firmą i Klientami.
- Sklepy - lista podległych mu placówek wraz ze szczegółowymi informacjami na temat danej placówki, ostatnich wizyt i historii zamówień.
Główne korzyści dla Klienta
- Dedykowana aplikacja integrująca przedstawicieli handlowych Klienta,
- poprawa organizacji pracy,
- sprawna komunikacja na linii Klient – przedstawiciele handlowi.