-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
MaxFliz Sp. z o.o., to firma z branży wnętrzarskiej, oferująca najwyższej jakości produkty do wyposażenia domu. Funkcjonuje na rynku od 1993 roku. Na przestrzeni kilkunastu lat działalności MaxFliz rozwinął sieć salonów i outletów w Katowicach, Krakowie i Wrocławiu, zatrudniając do współpracy zespół 700 architektów.
Zadania i cele
Naszym głównym zadaniem było wdrożenie systemu sprzedażowego, zintegrowanego z zewnętrznymi platformami informatycznymi Klienta.
Funkcjonalny, przejrzysty sklep internetowy z rozbudowanym katalogiem produktów.
System sprzedaży zbudowaliśmy w oparciu o autorską platformę zarządzania treścią Edito CMS. Sklep internetowy został zintegrowany z systemem Comarch ERP Optima, co ułatwia prowadzenie księgowości. Informacje produktowe zaczytywane są automatycznie z systemu Optima, na podstawie unikalnego kodu produktu. Został on nadany dla każdego z produktów indywidualnie, na etapie realizacji projektu.
Ponadto, na podstawie systemu ERP zostało stworzone drzewo kategorii produktów, pobierane z poziomu katalogu grup produktowych. Do Edito importowane są także opisy poszczególnych towarów wraz ze zdjęciami, szczegółowa specyfikacja, czy aktualizacja cen. Dodatkowo została przygotowana funkcjonalność pozwalająca na definiowanie stanu minimalnego danego produktu, poniżej którego jego zamawianie nie będzie możliwe (mimo tego, że fizycznie będzie on na stanie). Takie rozwiązanie ma wpływ na sprawne zatowarowanie sklepu, i minimalizację ryzyka wystąpienia pomyłek.
System został zaprojektowany w taki sposób, aby klienci mogli realizować swoje zamówienia szybko i komfortowo. Jest to możliwe chociażby dzięki integracji sklepu z systemem Przelewy24, która umożliwia wybranie najwygodniejszej opcji płatności. Dużym ułatwieniem jest również automatyczne przeliczanie kosztów dostawy, w zależności od wybranego przez nich rodzaju wysyłki. Poza odbiorem osobistym w salonie MaxFliz, wysyłka produktów (paczkowa i paletowa), realizowana jest za pośrednictwem kurierów DHL.Integracja z API firmy ułatwia kupującym śledzenie przesyłek.
Ciekawym elementem jest także wykorzystanie mechanizmu Algolia. Umożliwia on dostęp do unikalnych funkcji wyszukiwania na wszystkich platformach i urządzeniach. W ramach realizacji projektu mechanizm ten został użyty w celu indeksowania zawartości strony oraz wykorzystany jako baza dla wyszukiwarki produktów.
Układ strony, który zaproponowaliśmy jest jasny i przejrzysty. Podzielona została ona na intuicyjne sekcje – polecane produkty, nowości, inspiracje, czy aktualności.
Osiągnięte efekty
- Atrakcyjny katalog produktów,
- usprawnienie procesów zakupowych,
- logiczny i przejrzysty układ serwisu,
- intuicyjna i szybka nawigacja po produktach.