-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Senso-Rex jest wiodącym producentem innowacyjnych produktów terapeutycznych, wspierających leczenie zaburzeń snu. Łączy tradycyjność rodzinnej firmy z nowoczesnym podejściem do biznesu, stawiając potrzeby konsumentów na pierwszym miejscu. Rosnąca popularność marki w Polsce, skłoniła firmę do stopniowej ekspansji na rynki zagraniczne.
Zadania i cele
Współpracę z Klientem rozpoczęliśmy od wykonania audytu realizowanych dotychczas kampanii Google Ads. Analizie poddane zostały takie aspekty jak: koszty, grupy docelowe i skuteczność reklam. Kolejnym etapem prac był raport wskazujący obszary wymagające poprawy oraz określenie kierunków dalszej promocji.
Wzrost skuteczności kampanii Google Ads. Obniżenie kosztów.
Przejęcie prowadzenia kampanii Google Ads wymagało przeprowadzenia ich optymalizacji i stałego monitoringu. Szczególnie w działaniach skierowanych na międzynarodowe rynki, jest to kluczowe dla stałego podnoszenia efektywności.
Zadanie jakie przed nami postawiono było oczywiste – maksymalizacja skuteczności przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Na pierwsze pozytywne efekty pracy naszych specjalistów nie trzeba było długo czekać. Wraz z rozszerzaniem zasięgów Synapsa Med, przygotowywaliśmy i uruchamialiśmy kolejne kampanie dedykowane na rynki zagraniczne oraz wystartowaliśmy z Bing Ads. W trakcie współpracy wykonaliśmy także dwa audyty SEO serwisów internetowych Klienta, które są głównymi podmiotami prowadzonego marketingu: kolderka.net oraz senso-rex.com.
Osiągnięte efekty
- Liczba kliknięć w reklamy +23%
- Koszty konwersji -44%
- Współczynnik konwersji +50%
- Współczynnik konwersji w kampaniach produktowych +860%