-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Targi Kielce to jeden z największych organizatorów targów i wystaw w Europie Środkowo-Wschodniej. Realizowane przez firmę wydarzenia skupiają corocznie ponad 276 000 gości z ponad 60 krajów na całym świecie.
W ofercie firmy znajdują się nie tylko targi i imprezy wystawiennicze, ale także możliwość aranżacji dużych konferencji i kongresów oraz kameralnych spotkań biznesowych. Najnowocześniejszy w Polsce pawilon wystawienniczy o powierzchni 5 355 m2, daje możliwość organizacji kongresów i imprez nawet dla 4500 uczestników jednocześnie. Dzięki rozbudowanej infrastrukturze firma oferuje usługi na najwyższym poziomie.
Zadania i cele
By zachować maksymalną efektywność działań firma zdecydowała się na cyfryzację procesów biznesowych. Jednym z elementów projektu był interaktywny kreator - konfigurator stoisk 3D, który usprawnia proces zamawiania usług oraz organizacji przestrzeni na potrzeby wydarzenia.
Wraz z Klientem chcieliśmy stworzyć efektywne narzędzie, w którym wystawcy będą mogli łatwiej zamawiać usługi wystawiennicze. Kreator stoisk ma za zadanie ułatwiać współpracę z kontrahentami oraz ustalenie wszelkich formalności związanych z organizacją, zamówieniem i zakupem usług w formie online.
Wizualizacja stoiska w czasie rzeczywistym ułatwia Klientom podjęcie decyzji, a automatycznie aktualizująca się oferta cenowa podnosi poziom zaufania do dostawcy.
Głównym celem projektu było stworzenie zintegrowanego konfiguratora, który odpowie zarówno na potrzeby Klienta jak i jego kontrahentów.
Istotnym elementem procesu zamawiania usługi jest możliwość zaprojektowania i wizualizacji stoiska za pomocą kreatora stoisk 3D.
Konfigurator pozwala na dokładne rozplanowanie i zwizualizowanie zamawianej przestrzeni wystawienniczej, włącznie z możliwością wskazania miejsca, w którym ma się znaleźć stoisko i jego wymiarów. Wystawca, projektując swoje stoisko, ma do dyspozycji rozbudowaną bazę szablonów, a także moduł, w którym może indywidualnie zaprojektować każdy element wystawowy.
Dodatkową korzyścią wynikającą z zastosowania konfiguratora było wyeliminowanie konieczności drukowania formularzy zamówień i dokumentacji zamawianego stoiska.
Najczęściej wyróżnianym w konfiguratorze modułem jest Helpdesk. Dzięki niemu, wystawcy w każdej chwili trwania wydarzenia mogą zgłaszać usterki lub zapotrzebowanie na dodatkową usługę np. serwisu sprzątającego czy dostarczenie dodatkowego krzesła. Wszelkie tego typu zgłoszenia są natychmiast przesyłane do organizatora i widoczne w aplikacji członka ekipy montażowej odpowiedzialnego za daną usługę, co pozytywnie wpływa na czas realizacji zamówień.
Rozbudowany konfigurator pozwala z jednego miejsca skorzystać z wielu usług oferowanych przez organizatora Targi Kielce oraz partnerów.
W portalu Partnera, firmy współpracujące (np. hotele, restauracje itp.) obsługują zamówienia wystawców dotyczące bezpośrednio wydarzenia targowego jak i np. transportu, cateringu czy zakwaterowania. System przekształca wszystkie zgłoszenia w formularz, który jest stale aktualizowany u organizatorów i wykonawców danych usług i pełni formę zamówienia.
W ramach projektu wdrożony został także moduł ofertowania, który służy do negocjowania oraz tworzenia własnych szablonów. Panel dedykowany dla stałych kontrahentów pozwala natomiast na publikowanie ofert, które będą mogli zamówić wystawcy lub zwiedzający.
Główne korzyści dla Klienta
- Intuicyjny konfigurator, stanowiący jednocześnie formularz wyceny usługi,
- łatwiejsze projektowanie stoisk wystawowych i ich realizacja przez organizatora,
- pełna personalizacji stoiska i usług dodatkowych,
- skuteczniejsze składanie zamówień w trakcie trwania wydarzenia.